Ураган Сабіна (або Сіара, як його називають в Нідерландах) накрив Європу та став причиною скасування авіарейсів Eurowings, Lufthansa та десятків інших авіакомпаній. Про скасування потягів далекого прямування заявила також німецька залізнична компанія Deutsche Bahn.
Через стихію скасовують десятки авіарейсів між Нідерландами, Німеччиною та іншими країнами Європи. Наразі скасовано вже близько 350 рейсів.
Вчора Eurowings скасувала всі вильоти з аеропортів Гамбурга, Берліна, Ганновера, Дортмунда, Дюссельдорфа, Кельна і Штутгарта.
Сьогодні з 10 ранку авіакомпанія вирішила поступово відновлювати свої польоти.
«Протягом дня Eurowings оцінить погодні умови та вирішить, коли можна буде повернутись до звичайної програми польотів», – йдеться у заяві авіакомпанії на сторінці у Facebook.
При цьому, пасажирам пропонують безкоштовно відмовитись від уже заброньованих квитків або змінити дати вильотів.
Про зміну в розкладах до ранку 11 лютого заявила компанія Lufthansa.
«Через сильний зимовий шторм Сабіна над Північною та Центральною Європою розклад рейсів авіакомпанії Lufthansa Group може змінюватись до ранку вівторка (11 лютого). Особлива ситуація очікується в понеділок, 10 лютого. Це не тільки вплине на призупинення повітряного руху до полудня, а й перешкодить доступ до аеропорту автомобілів та громадського транспорту», – йдеться в заяві на сайті авіакомпанії.
Залізнична компанія Deutsche Bahn (DB) рекомендує перенести поїздки на далекі відстані всім, хто має квитки на 10 та 11 лютого.
За повідомленням компанії, шторм пошкодив деякі ділянки залізних маршрутів. Їх усуватимуть протягом всього дня.
«Всі залізничні квитки, придбані в період з 9 по 11 лютого, залишаються дійсними та можуть бути використані мінімум до 18 лютого. Ви також можете безкоштовно повернути квитки або обміняти їх», – повідомили на сайті Deutsche Bahn (DB).
Через надзвичайно сильний попутний вітер літак British Airways здійснив найшвидший рейс з Нью-Йорка до Лондона — всього за 5 годин замість 7 звичайних.
40 рейсів також скасувала нідерландська авіакомпанія KLM. Пасажирам пропонують перебронювати квитки на інші дати.
Фото: CNBC
Як отримати компенсацію за затримку чи скасування авіарейсу?
Це можна зробити або самостійно, заповнивши заявку на сайті авіакомпанії, або за допомогою спеціальних сервісів типу AirHelp, які зроблять усю “паперову роботу” за вас, але утримають невелику комісії в разі позитивного рішення по компенсації.
Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:
Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!