Прес-служба відомого агрегатора пошуку дешевих квитків Kiwi повідомили про відсутність проблем з квитками Ryanair. Нагадаємо, що на минулому тижні Ryanair на своєму корпоративному сайті повідомив про намір відмовляти власникам квитків придбаних на kiwi.com в посадці у літак.
В Kiwi зазначають, що в повідомленні Ryanair йдеться про мобільний посадковий талон у якого був змінений колір, всі дані залишалися тими ж, і на сьогоднішній день всі клієнти що купили квитки з Ryanair через Kiwi.com полетіли без проблем, це також підтверджують підписники у нашому Телеграм-чаті.
“Такого “підробленого” посадкового талона не існує – Kiwi.com виконує всі вимоги щодо забезпечення безпечного подорожі для наших клієнтів, і робить це протягом багатьох років. Крім надання клієнтам посадкового талона Ryanair, ми також розмістили його на фірмовий фон Kiwi.com – вся інформація однакова, тільки кольори різні. Загрози не брати клієнтів на борт – це дрібниця і зла практика Ryanair, щоб спробувати задушити вибір клієнтів. Справжня причина цієї дії полягає в тому, що Kiwi.com часто продає квитки Ryanair дешевше, ніж Ryanair, і їм це не подобається. Поведінка Ryanair є не чим іншим, як жорстоким, оскільки ставить прибуток вище вибору споживача. Ми зробимо все, що в наших силах, щоб підтримати наших клієнтів через це підлу поведінку з боку Ryanair, які карають мандрівників тільки за те, що їм не подобається конкуренція.”, – повідомили в Kiwi.
Зі свого боку, авіакомпанія закликає клієнтів бронювати авіаквитки безпосередньо на сайті ryanair.com або в мобільному додатку та уникати бронювання через сторонніх агентів.
Підтримати проектБудьте в курсі усіх акцій та розпродажів:
Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер, Viber або читайте наш канал у Telegram!