Французька авіакомпанія Aigle Azur подала заяву про банкрутство після декількох місяців фінансових труднощів та проблем на корпоративному рівні. Перевізник повідомляє, що припиняє виконання всіх своїх рейсів починаючи з 7 вересня 2019 року.

Aigle Azur переважно здійснювала рейси з Франції до Алжиру, зокрема, з Парижу, Ліону, Марселю та Тулузи. В останні кілька років авіакомпанія додала сім напрямків у Європі та на Близькому Сході, включаючи рейси з Парижу у Київ з 18 квітня 2019 року. Рейси виконували на дев’яти літаках Airbus А320, які бралися в лізинг у GECAS та Avolon. Крім того, Aigle Azur літала до аеропорту Сан-Паулу у Бразилії зі своєї бази в паризькому аеропорту Орлі чотири рази на тиждень, на двох авіалайнерах Airbus А330-200.

Aigle Azur Boryspil
Зустріч першого рейсу Aigle Azur в Міжнародному аеропорту Бориспіль. © facebook.com/airportboryspil

Щонайменше дві європейські авіаційні групи висловили зацікавлення у придбанні аеропортових слотів Aigle Azur після банкрутства. З одного боку, компанія Air France-KLM зацікавлена у використанні слотів Aigle Azur в аеропорту Париж Орлі для розвитку мережі свого лоукосту Transavia. З іншого боку, IAG хотіла б розширити присутність авіакомпанії Vueling в Орлі, щоб здійснювати більше внутрішньоєвропейських рейсів із французької столиці.

Сумний фінал для авіакомпанії з довгою історією, яка розпочалася в далекому 1946 році. Aigle Azur стикалася з економічними викликами і раніше, особливо на початку 2000-х, але змогла виправити становище завдяки вливанню капіталу від нових власників та оновленню флоту. Здавалося, що за останні роки Aigle Azur знову міцно стала на ноги, ставши другою за величиною авіакомпанією у Франції.

Читайте також  У США подвоїли штрафи за відмову одягати маску

Чим банкрутство авіакомпанії Aigle Azur загрожує пасажирам, що придбали квитки?

На своєму веб-сайті Aigle Azur просить вибачення і повідомляє, що пасажирам, які мають квитки, доведеться придбати ще один квиток у іншої авіакомпанії. Пасажири, які придбали свої квитки через Інтернет за допомогою кредитної картки, можуть вимагати повернення коштів у компанії, що випустила карту. Пасажири, які придбали квитки через туристичну агенцію, повинні зв’язатися безпосередньо з турагентом.

Якщо пасажирів, що мають невикористані квитки, не влаштовують вищеперераховані варіанти, тоді слід зв’язатися з авіакомпанією через сайт www.aigleazur.online. При цьому, веб-сайт Aigle Azur зазначає, що фінансове становище компанії “не дає надії на швидку компенсацію“.

Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:

Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!

Завантажити більше пов\\\'язаних статтей

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Зверніть увагу

Новий потяг Київ – Братислава вже в грудні

Україна та Словаччина погодили запуск нового залізничного сполучення між Києвом та Братисл…