Новини

Авіакомпанія Aigle Azur оголосила про банкрутство

Французька авіакомпанія Aigle Azur подала заяву про банкрутство після декількох місяців фінансових труднощів та проблем на корпоративному рівні. Перевізник повідомляє, що припиняє виконання всіх своїх рейсів починаючи з 7 вересня 2019 року.

Aigle Azur переважно здійснювала рейси з Франції до Алжиру, зокрема, з Парижу, Ліону, Марселю та Тулузи. В останні кілька років авіакомпанія додала сім напрямків у Європі та на Близькому Сході, включаючи рейси з Парижу у Київ з 18 квітня 2019 року. Рейси виконували на дев’яти літаках Airbus А320, які бралися в лізинг у GECAS та Avolon. Крім того, Aigle Azur літала до аеропорту Сан-Паулу у Бразилії зі своєї бази в паризькому аеропорту Орлі чотири рази на тиждень, на двох авіалайнерах Airbus А330-200.

Зустріч першого рейсу Aigle Azur в Міжнародному аеропорту Бориспіль. © facebook.com/airportboryspil

Щонайменше дві європейські авіаційні групи висловили зацікавлення у придбанні аеропортових слотів Aigle Azur після банкрутства. З одного боку, компанія Air France-KLM зацікавлена у використанні слотів Aigle Azur в аеропорту Париж Орлі для розвитку мережі свого лоукосту Transavia. З іншого боку, IAG хотіла б розширити присутність авіакомпанії Vueling в Орлі, щоб здійснювати більше внутрішньоєвропейських рейсів із французької столиці.

Сумний фінал для авіакомпанії з довгою історією, яка розпочалася в далекому 1946 році. Aigle Azur стикалася з економічними викликами і раніше, особливо на початку 2000-х, але змогла виправити становище завдяки вливанню капіталу від нових власників та оновленню флоту. Здавалося, що за останні роки Aigle Azur знову міцно стала на ноги, ставши другою за величиною авіакомпанією у Франції.

Чим банкрутство авіакомпанії Aigle Azur загрожує пасажирам, що придбали квитки?

На своєму веб-сайті Aigle Azur просить вибачення і повідомляє, що пасажирам, які мають квитки, доведеться придбати ще один квиток у іншої авіакомпанії. Пасажири, які придбали свої квитки через Інтернет за допомогою кредитної картки, можуть вимагати повернення коштів у компанії, що випустила карту. Пасажири, які придбали квитки через туристичну агенцію, повинні зв’язатися безпосередньо з турагентом.

Якщо пасажирів, що мають невикористані квитки, не влаштовують вищеперераховані варіанти, тоді слід зв’язатися з авіакомпанією через сайт www.aigleazur.online. При цьому, веб-сайт Aigle Azur зазначає, що фінансове становище компанії “не дає надії на швидку компенсацію“.

Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:

Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!

Віталій Трубников

Останні записи

Новий потяг Київ – Братислава вже в грудні

Україна та Словаччина погодили запуск нового залізничного сполучення між Києвом та Братиславою. Про це повідомляє…

2 тижні тому

Знижка до 50% на автобуси в Польщу! Від 450 гривень!

Український перевізник Autolux анонсував розпродаж квитків до Польщу зі знижкою до 50%! Вартість квитків стартує…

2 тижні тому

SKPL планує відкрити залізничне сполучення Варшава – Ковель!

Польський залізничний перевізник SKPL Cargo подав заявку до управління залізничного транспорту Польщі на запуск міжнародного…

3 тижні тому

FlixBus: нова лінія з Києва до Мюнхена та новий партнер KLR Bus з рейсами до Іспанії та Німеччини

FlixBus оголосив про запуск нового маршруту з Києва до Мюнхена. Також компанія повідомила про нове…

3 тижні тому

Halloween 2024: усі туристичні акції та розпродажі!

Геловін (Halloween) – це пора таємничості, карнавальних костюмів і атмосферних подій для всієї родини. Проте…

3 тижні тому

Wizz Air відкриває базу та збільшує кількість рейсів з Кишиніва

Wizz Air відкриває базу та розмістить один літак Airbus A320 в аеропорту столиці Молдови -…

4 тижні тому