ПАТ «Укрзалізниця» наближається до завершення амбітного та довгоочікуваного проекту з відкриття залізничного сполучення між Центральним залізничним вокзалом Києва та Міжнародним аеропортом «Бориспіль». Його реалізація розпочалася з того, що Кабінет Міністрів України 16 лютого 2018 року підтримав розроблений ПАТ «Укрзалізниця» проект будівництва швидкісної лінії залізничного сполучення в «Бориспіль» і запланував завершити його до 1 грудня. Будівництво йде з випередженням графіку, тому вже у листопаді стартуватимуть рейси з Центрального залізничного вокзалу. 25 жовтня відбувся пробний рейс на якому знаходилася делегація у складі прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана, віце-прем’єр-міністра України Володимира Кістіона, міністра інфраструктури Володимира Омеляна та в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова.
Метою проекту було надати пасажирам альтернативний транспорт, щоб вони могли якісно та швидко добиратися до аеропорту, або з аеропорту до Києва та до інших міст України. Також планувалося зменшити навантаження на дороги Києва, що еквівалентні 1000 автомобілів та 30 автобусам. Зараз основним транспортом від Центрального залізничного вокзалу до аеропорту Бориспіль є експрес-автобуси “SkyBus”. Вартість перевезення в них складає 100 грн, а час в дорозі 40-80 хвилин.
Згідно проекту будівництва, Укрзалізниці має бути передано шість земельних ділянок загальною площею 13 гектарів. Через відведені земельні ділянки пролягатиме частина маршруту експресу від залізничної колії перегону Георгія Кірпи – Бориспіль до автомобільної траси Київ – Харків. Крім 3,36 км колії, збудовано 272-метрову одноколійну залізничну естакаду над трасою Київ – Харків та дві зупинкові платформи поблизу терміналу D аеропорту Бориспіль. Загальна проектна вартість робіт оцінювалася у 720 млн грн, але підсумкова склала 580 млн грн. Таким чином, зекономили 140 млн грн. Очікується, що проект окупиться за 10,5 років.
Залізничне пасажирське сполучення між Києвом і аеропортом «Бориспіль» буде організоване за маршрутом між станціями Київ-Пасажирський – Київ-Деміївський – Дарниця – ім. Г. Кірпи – Міжнародний аеропорт «Бориспіль» із зупинками на платформі Видубичі, станції Дарниця та в подальшому біля залізничної естакади в районі автомагістралі Київ – Харків. Розрахунковий час у дорозі – 35 хвилин. Інтервал руху – від 30 до 60 хвилин.
Нова станція матиме назву Бориспіль-аеропорт. На станції буде дві платформи завдовжки по 114 метрів з навісом над платформами та павільйоном. На Центральному залізничному вокзалі створено спеціальну зону очікування на конкорсі та платформу біля 14 колії. Як платформи, так і рухомий склад будуть експлуатуватись з врахуванням всіх вимог безбар’єрного простору.
Квитки вартістю 80 грн будуть реалізовуватися через електронні термінали самообслуговування з можливістю безконтактної оплати. Планується запустити послугу так званого єдиного квитка. Таким чином, що пасажир з одним квитком зможе у своєму місті сісти у поїзд, потім пересісти у Києві на поїзд в аеропорт, без необхідності придбання додаткового квитка.
На початковому етапі перевезення будуть забезпечуватися за допомогою п’яти дизельних рейкових автобусів 620M виробництва фірми Pesa Bydgoszcz SA (Польща). Вибір дизель-потягів обумовлений можливими перешкодами для аеронавігаційного обладнання аеропорту від лінії змінного струму. На маршруті працюватимуть чотири поїзди і один буде в резерві. Їх пофарбували у нові корпоративні кольори ПАТ «Укрзалізниця» та облаштували інтер’єр салону. Ремонт робили у локомотивному депо «Гречани». У кожному рейковому автобусі розмістили до 90 сидінь, а також облаштували полиці для валіз.
У травні 2018 року повідомлялося про те, що на лінії будуть працювати 11 поїздів Pesa 620M на 91 місце та 2 поїзди Pesa 630M на 192 місця, тобто всі рельсобуси Pesa, що є в складі Укрзалізниці. Планувалося, що з запуском всіх поїздів, пасажиропотік на новій лінії складе більше 2,67 млн осіб або 35% загального пасажиропотоку на напрямку. Новий рухомий склад буде додано в майбутньому, коли зросте попит на перевезення до аеропорту залізницею, а пасажиропотік Борисполя досягне 12-15 млн на рік.
Підсумовуючи, можна відзначити справді швидку організацію будівництва проекту. Він наблизить Бориспіль до стандартів перевезення пасажирів в найбільших аеропортах світу.
– Пошук по усім системам бронювання готелів HotelsCombined.
– Сервіс найму житла у власників (кімнати, квартири, будинки, бунгало, шале…) AirBnb.
– Придбайте поліс туристичного страхування онлайн за 3 хвилини зі знижкою!
– Рекомендуємо сервіс Rentalcars.com, що порівнює ціни десятків компаній у 28000 локаціях у світі.
Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи групу Вконтакте або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!
Україна та Словаччина погодили запуск нового залізничного сполучення між Києвом та Братиславою. Про це повідомляє…
Український перевізник Autolux анонсував розпродаж квитків до Польщу зі знижкою до 50%! Вартість квитків стартує…
Польський залізничний перевізник SKPL Cargo подав заявку до управління залізничного транспорту Польщі на запуск міжнародного…
FlixBus оголосив про запуск нового маршруту з Києва до Мюнхена. Також компанія повідомила про нове…
Геловін (Halloween) – це пора таємничості, карнавальних костюмів і атмосферних подій для всієї родини. Проте…
Wizz Air відкриває базу та розмістить один літак Airbus A320 в аеропорту столиці Молдови -…