Європейська Агенція Авіаційної Безпеки (EASA), після трагічної авіакатастрофи рейсу ET302 авіакомпанії Ethiopian Airlines, вживає всіх необхідних заходів для забезпечення безпеки пасажирів. Про це йдеться в опублікованому прес-релізі авіаційного регулятора Євросоюзу.
Зокрема, в якості запобіжного заходу EASA випустила Директиву про льотну придатність, яка діє з 19:00 UTC 12 березня 2019 року. Вона призупиняє польоти всіх літаків Boeing 737-8 MAX та 737-9 MAX в Європі. Крім того, EASA опублікувала Директиву про безпеку, яка діє з 19:00 UTC, що призупиняє всі комерційні рейси, які здійснюються операторами третіх країн на вищезгаданих моделях літаків, у межах або поза межами ЄС.
Після введення директив у дію, EASA дозволить операторам літаків Boeing 737 MAX виконати один некомерційний рейс без пасажирів. Він може включати до трьох циклів для повернення літака до відповідних пунктів технічного обслуговування та зберігання.
Ще до публікації EASA декілька найбільших європейських регуляторів цивільної авіації (Німеччина, Франція, Британія) вже закрили небо для Boeing 737 MAX. Також ряд авіакомпаній в односторонньому порядку призупинили виконання рейсів на літаках цього типу.
Однією з перших на авіакатастрофу в Ефіопії зреагувала Адміністрація цивільної авіації Китаю (Civil Aviation Administration of China – СААС). Вона постановила призупинити експлуатацію національними авіакомпаніями літаків Boeing 737 MAX 8, оскільки побачила схожість між катастрофами в Ефіопії та Індонезії.
За даними Комітету з контролю і управління державним майном Китаю, зараз 13 авіакомпаній країни експлуатують 96 лайнерів Boeing 737 MАХ. Як повідомляє китайське державне новинне видання Caijing, на більшості рейсів, де використовували літаки цього типу, їх замінять моделями попереднього покоління Boeing 737-800.
Нагадаємо, що 29 жовтня 2018 року літак Boeing 737 MAX 8 індонезійської авіакомпанії Lion Air зазнав аварії біля берегів острова Ява. Всього через 13 хв після зльоту літак пропав з радарів. В Ефіопії, 10 березня 2019 року, через 6 хвилин після зльоту, літак цього ж типу, що виконував переліт за маршрутом Аддіс-Абеба – Найробі, зазнав аварії.
Розслідування аварії ведеться слідчими Ефіопії за підтримки Національного комітету з безпеки перевезень (NTSB), оскільки літак був розроблений і побудований у Сполучених Штатах. EASA запропонувала свою допомогу в підтримці розслідування аварії. Агенція уважно стежить за всіма новинами, що надходять з комісії по розслідуванню.
В Україну польоти на Boeing 737 MAX виконували переважно авіакомпанії flydubai та LOT. Українська авіакомпанія МАУ, готується отримати перший літак типу вже за кілька тижнів.
Також з українських авіакомпаній популярну новинку замовила SkyUp. Це замовлення включає в себе два повітряних судна 737 MAX 8 і три середньомагістральних авіалайнери 737 MAX 10. Поставка перших п’яти літаків безпосередньо з заводу в Сіетлі очікується в 2023 році.
Загалом в світі вже використовують більше 350 авіалайнерів Boeing 737 MAX. Ця модель є справжнім бестселером, оскільки портфель замовлень вже перевищує 5000 екземплярів. В інтересах Boeing якнайшвидше переконати авіаційних регуляторів у безпеці своєї новинки.
Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!
Україна та Словаччина погодили запуск нового залізничного сполучення між Києвом та Братиславою. Про це повідомляє…
Український перевізник Autolux анонсував розпродаж квитків до Польщу зі знижкою до 50%! Вартість квитків стартує…
Польський залізничний перевізник SKPL Cargo подав заявку до управління залізничного транспорту Польщі на запуск міжнародного…
FlixBus оголосив про запуск нового маршруту з Києва до Мюнхена. Також компанія повідомила про нове…
Геловін (Halloween) – це пора таємничості, карнавальних костюмів і атмосферних подій для всієї родини. Проте…
Wizz Air відкриває базу та розмістить один літак Airbus A320 в аеропорту столиці Молдови -…