Новини

Ryanair не впускатиме на борт пасажирів, які придбали квитки на агрегаторі Kiwi!

Ірландський лоукостер Ryanair відмовлятиме у посадці на рейс пасажирам, які придбали квитки на популярному чеському агрегаторі дешевих квитків Kiwi.com та вважатиме посадкові талони видані Kiwi підробленими. Про це повідомляють на корпоративному сайті Ryanair.

В авіакомпанії повідомили, що відповідно до регламенту ЄС 2015/1998 пасажири повинні пройти процедуру реєстрації безпосередньо на сайті або в мобільному додатку авіакомпанії, щоб переконатися, що пасажири поінформовані про всі протоколи безпеки та нормативні документи, необхідні під час подорожі. Kiwi.com обходить ці важливі авіаційні правила, видаючи власні посадкові талони.

❗ Відтак, з 18 серпня будь-якому пасажиру Ryanair, який має посадковий талон, виданий агрегатором Kiwi.com, буде відмовлено у посадці на борт!

Авіакомпанія закликає клієнтів бронювати авіаквитки безпосередньо на сайті ryanair.com або в мобільному додатку та уникати бронювання через сторонніх агентів, таких як Kiwi.com, які не мають дозволу продавати квитки Ryanair або видавати посадкові талони.

В Ryanair зазначають, що агрегатор Kiwi змінював електронні адреси в бронюваннях для того, щоб перешкодити прямому спілкуванню авіакомпанія-клієнт. Лоукостер добився рішення суду Чехії, який зобов’язує Kiwi припинити заміну електронних адрес клієнтів та перешкоджати Ryanair спілкуватися безпосередньо зі своїми пасажирами, однак Kiwi поки не виконує рішення суду.

Якщо ви робили бронювання через Kiwi.com, рекомендуємо звернутися до представників Kiwi, щоб отримати необхідну довідку про бронювання та адресу електронної пошти для зв’язку з Ryanair та завершення реєстрації, яка відкривається за 24 години до вильоту для всіх пасажирів і за 60 днів до вильоту для пасажирів, які залатили за місце в салоні літака.

Зазначимо, що це вже не перший раз коли Ryanair намагається дискредитувати пошукові агрегатори Kiwi, Loveholidays, Opodo та інші, які часто пропонують дешевші квитки ніж на сайті авіакомпанії. Наприклад в липні Ryanair не хотів відшкодовувати кошти kiwi за скасовані рейси, також були часті повідомлення про переплату за додаткові послуги, тощо (1, 2 , 3, 4, 5, 6).

Позиція прес-служби агрегатора Kiwi.com:

Йдеться про мобільний посадковий талон у якого був змінений колір, всі дані залишалися тими ж, і на сьогоднішній день всі клієнти що купили квитки з Ryanair через Kiwi.com полетіли без проблем.

“Такого “підробленого” посадкового талона не існує – Kiwi.com виконує всі вимоги щодо забезпечення безпечного подорожі для наших клієнтів, і робить це протягом багатьох років. Крім надання клієнтам посадкового талона Ryanair, ми також розмістили його на фірмовий фон Kiwi.com – вся інформація однакова, тільки кольори різні. загрози не брати клієнтів на борт – це дрібниця і зла практика Ryanair, щоб спробувати задушити вибір клієнтів.

Справжня причина цієї дії полягає в тому, що Kiwi.com часто продає квитки Ryanair дешевше, ніж Ryanair, і їм це не подобається. Поведінка Ryanair є не чим іншим, як жорстоким, оскільки ставить прибуток вище вибору споживача. Ми зробимо все, що в наших силах, щоб підтримати наших клієнтів через це підлу поведінку з боку Ryanair, які карають мандрівників тільки за те, що їм не подобається конкуренція. “, – повідомила прес-служба Kiwi.com.

На останок зазначимо, що наші підписники повідомили нам, що вони літали з Ryanair по “підробленим квиткам” придбаних на агрегаторі Ківі.

Автор фото – Юра Танчин

Підтримати проект

Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:

Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи ТвіттерViber або читайте наш канал у Telegram!

Олекса

Показати коментарі

  • Вот только не нужно защищать KIWI, т.к. эта компания в первую очередь обманывает своих клиентов и не возвращает деньги за отмененный маршрут даже в том случае если авиакомпания вернула деньги на их счет. А своему клиенту деньги не перечисляет. Сам попал в такую ситуацию.
    И стоимость дополнительных услуг на KIWI гораздо выше чем у авиакомпаний.
    Поддержка только до вылета в чате, по всем спорным вопросам вы ничего не добьётесь кроме нервов.
    Не хотите проблем, не покупайте билеты на KIWI - это кидалово. Почитайте сколько негатива в инете про этот сайт.
    Покупайте напрямую у авиакомпаний, пусть немного дороже но зато гарантированно.

Останні записи

Новий потяг Київ – Братислава вже в грудні

Україна та Словаччина погодили запуск нового залізничного сполучення між Києвом та Братиславою. Про це повідомляє…

2 тижні тому

Знижка до 50% на автобуси в Польщу! Від 450 гривень!

Український перевізник Autolux анонсував розпродаж квитків до Польщу зі знижкою до 50%! Вартість квитків стартує…

2 тижні тому

SKPL планує відкрити залізничне сполучення Варшава – Ковель!

Польський залізничний перевізник SKPL Cargo подав заявку до управління залізничного транспорту Польщі на запуск міжнародного…

3 тижні тому

FlixBus: нова лінія з Києва до Мюнхена та новий партнер KLR Bus з рейсами до Іспанії та Німеччини

FlixBus оголосив про запуск нового маршруту з Києва до Мюнхена. Також компанія повідомила про нове…

3 тижні тому

Halloween 2024: усі туристичні акції та розпродажі!

Геловін (Halloween) – це пора таємничості, карнавальних костюмів і атмосферних подій для всієї родини. Проте…

3 тижні тому

Wizz Air відкриває базу та збільшує кількість рейсів з Кишиніва

Wizz Air відкриває базу та розмістить один літак Airbus A320 в аеропорту столиці Молдови -…

1 місяць тому