Угорська бюджетна авіакомпанія Wizz Air обіцяє повертати гроші за скасовані рейси протягом семи днів! Про це повідомляє прес-служба авіакомпанії.
Це стало можливим завдяки вдосконаленню автоматизованого процесу повернення коштів, який авіакомпанія запровадила з травня 2020 року. Нагадаємо, що в червні минулого року авіакомпанія обіцяла повертати кошти за скасовані квитки протягом 30 днів.
У Wizz Air працюють над вдосконаленням автоматизованої системи відшкодування коштів та інвестують в цю технологію, це дозволить зробити процес повернення грошей максимально безпроблемним та інтуїтивно зрозумілим.
Автоматизований процес означає, що пасажирам, рейси яких були скасовані, Wizz Air автоматично повертає 120% від початкового тарифу на бонусний рахунок, та водночас надає цим пасажирам можливість отримати 100% від вартості квитків на кредитну картку.
Для відшкодування коштів на карту достатньо лише одного кліку в своєму обліковому записі на wizzair.com або за посиланням, отриманим електронною поштою.
Wizz Air повідомляє, що 95% запитів на повернення готівки обробляються протягом лише семи днів! І це з урахуванням того, що кількість заявок на відшкодування коштів у 2020 виросла на 3000% у порівняні з 2019 роком.
В авіакомпанії зазначають, що нове правило не поширюється на квитки придбанні на сторонніх платформах онлайн-бронювання, оскільки кожна платформа онлайн-бронювання подорожей має різні способи обробки запитів на повернення коштів, і вони не підпадають під вплив та контроль Wizz Air.
Зверніть увагу: чергова оптимізація Wizz Air зачепила майже всі рейси з України!
«У WIZZ ми прагнемо запропонувати найкращий досвід для клієнтів, саме тому ми вклали значні кошти в автоматизацію процесу повернення коштів. На відміну від інших авіакомпаній Європи, це дає набагато більш справедливий підхід до пасажира у випадку скасування їх рейсу, гарантуючи, що пасажири можуть якомога швидше повернути свої гроші. Ми пишаємось тим, що обробляємо 95% запитів на повернення готівки протягом лише семи днів, і ми продовжуватимемо інвестувати в цю технологію, щоб зробити процес повернення грошей максимально безпроблемним та інтуїтивно зрозумілим, щоб клієнти могли знову подорожувати без проблем», – повідомила головний директор з питань клієнтів та маркетингу Wizz Air Zsuzsa Poos.
Підтримати проектБудьте в курсі усіх акцій та розпродажів:
Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!