Автор фото - Юра Танчин
Угорська бюджетна авіакомпанія Wizz Air обіцяє повертати гроші за скасовані рейси протягом семи днів! Про це повідомляє прес-служба авіакомпанії.
Це стало можливим завдяки вдосконаленню автоматизованого процесу повернення коштів, який авіакомпанія запровадила з травня 2020 року. Нагадаємо, що в червні минулого року авіакомпанія обіцяла повертати кошти за скасовані квитки протягом 30 днів.
У Wizz Air працюють над вдосконаленням автоматизованої системи відшкодування коштів та інвестують в цю технологію, це дозволить зробити процес повернення грошей максимально безпроблемним та інтуїтивно зрозумілим.
Автоматизований процес означає, що пасажирам, рейси яких були скасовані, Wizz Air автоматично повертає 120% від початкового тарифу на бонусний рахунок, та водночас надає цим пасажирам можливість отримати 100% від вартості квитків на кредитну картку.
Для відшкодування коштів на карту достатньо лише одного кліку в своєму обліковому записі на wizzair.com або за посиланням, отриманим електронною поштою.
Wizz Air повідомляє, що 95% запитів на повернення готівки обробляються протягом лише семи днів! І це з урахуванням того, що кількість заявок на відшкодування коштів у 2020 виросла на 3000% у порівняні з 2019 роком.
В авіакомпанії зазначають, що нове правило не поширюється на квитки придбанні на сторонніх платформах онлайн-бронювання, оскільки кожна платформа онлайн-бронювання подорожей має різні способи обробки запитів на повернення коштів, і вони не підпадають під вплив та контроль Wizz Air.
«У WIZZ ми прагнемо запропонувати найкращий досвід для клієнтів, саме тому ми вклали значні кошти в автоматизацію процесу повернення коштів. На відміну від інших авіакомпаній Європи, це дає набагато більш справедливий підхід до пасажира у випадку скасування їх рейсу, гарантуючи, що пасажири можуть якомога швидше повернути свої гроші. Ми пишаємось тим, що обробляємо 95% запитів на повернення готівки протягом лише семи днів, і ми продовжуватимемо інвестувати в цю технологію, щоб зробити процес повернення грошей максимально безпроблемним та інтуїтивно зрозумілим, щоб клієнти могли знову подорожувати без проблем», – повідомила головний директор з питань клієнтів та маркетингу Wizz Air Zsuzsa Poos.
Підтримати проектПідпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!
Чудова новина! УЗ запускає новий регіональний маршрут, що з'єднає Коломию, Івано-Франківськ, Львів і Луцьк! З…
FlixBus запускає нові маршрути з України — ще більше зручних подорожей Європою FlixBus розширює свої…
Авіакомпанія SkyUp Airlines (U5) оголосила про запуск трьох нових напрямків з Кишинева до Берліна (Німеччина),…
УЗ повертається: онлайн-продаж квитків працює, попри кібератаку Після 89 годин безперервної роботи, Укрзалізниця нарешті відновила…
Укрзалізниця зіткнулася з серйозним випробуванням – масштабною кібератакою, що сталася 23 березня, яка паралізувала онлайн-сервіси…
У зв’язку з масштабними роботами з прокладання залізничної колії європейського стандарту на ділянці Чоп –…