Уряд США схвалив створення спільного підприємства авіакомпаній Qantas та American Airlines, яке може запропонувати пасажирам низку переваг. Зокрема, нові маршрути, більше напрямків, краще стикування в аеропортах та додаткові бонуси для пасажирів, що часто літають.
“Спільне підприємство дозволить Qantas і American Airlines ще більше поглибити наше довгострокове партнерство. Для початку ми відкриваємо два нових маршрути з Брісбена до Чикаго і Сан-Франциско”, – повідомили в Qantas.
Обидва нові маршрути з Брісбена до Чикаго та Сан-Франциско будуть обслуговуватися літаками Boeing 787-9 Dreamliner компанії Qantas. Вони будуть запущені до кінця квітня 2020 року і додадуть щороку 170 тисяч місць на трансокеанських напрямках.
Австралійський національний перевізник вперше розпочне літати в Чикаго, третє за населенням місто США. Оскільки аеропорт Чикаго є одним найбільших хабів American Airlines, то пасажири 30 напрямків отримають можливість літати до Австралії лише з однією пересадкою. Очікується, що рейс Чикаго – Брісбен буде четвертим за довжиною пасажирським рейсом у світі і другим за довжиною в мережі Qantas. Час польоту складатиме 16 годин і 20 хвилин, частота – 4 рази на тиждень.
З Брісбена до Сан-Франциско Qantas літатиме три рази на тиждень. Орієнтовний час польоту складе 12 годин і 40 хвилин. Мапа салону: 42 крісла в бізнес-класі в конфігурації 1-2-1, 28 крісел преміум-економу в 2-3-2 конфігурації, і 166 крісел економ-класу в конфігурації 3-3-3.
Компанії Qantas і American Airlines, звичайно, вже давно співпрацюють в альянсі Oneworld, членами якого також є British Airways, Qatar Airways і Cathay Pacific. Загалом, таке партнерство дозволяє пасажирам заробляти та використовувати милі на будь-якому з перевізників, реєструвати багаж на спільних рейсах, ділити лаунжі та надавати інші переваги лояльності по всій мережі. До цього також додадуть послуги з кодшерингу на більшості наявних міжнародних рейсів між Австралією та США.
З іншого боку, перед створенням спільного підприємства American Airlines і Qantas змагалися за тих же пасажирів. Це означає, що вони конкурували в плані цін на квитки і якості обслуговування клієнтів. Спільне підприємство, звісно, прибере цю конкуренцію і це може призвести до здорожчання квитків та погіршення сервісу.
Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:
Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!