Лоукостер Ryanair «забанив» кількох пасажирів, які ініціювали повернення коштів за квитки. Історію цього тижня опублікував британський вебсайт MoneySavingExpert. У повідомленні розповідають про те, що кількох пасажирів, які хочуть повернути кошти за квитки, Ryanair заблокувала.
Авіакомпанія заявила, що ці люди незаконно отримали повернення платежів через компанію-емітент кредитної картки. Мається на увазі, що замість того, аби авіакомпанія опрацювала повернення коштів самостійно, пасажир застосував скасування транзакції за кредитною чи дебетовою карткою.
➡ Читайте також: Із Києва в Тбілісі та Батумі від €78 у два боки!
Таких людей в Ryanair назвали «боржниками» і вимагають повернути борг, перш ніж їм дозволять знову літати рейсами авіакомпанії.
Жителька Ірландії Урсула Беррі заявила про те, що отримала таке повідомлення, коли намагалась зареєструватись на рейс Ryanair з Фару до Дубліна.
Адміністрація авіакомпанія повідомила пасажирці, що вона має повернути 210 євро за квиток, яким вона не скористалась у вересні 2020 року.
«Ту поїздку довелось скасувати через урядові обмеження у зв’язку з пандемією Covid. Я подавала заявку на повернення коштів за цей рейс, але Ryanair говорить, що кошти повернули неправильно, бо рейс тоді не скасовували», – відзначає Урсула.
Водночас представники авіакомпанії заявляють, що заблокували лише невелику кількість пасажирів, які порушили угоду про бронювання. Мовляв, пасажири придбали квитки на рейси, які не повертаються, а рейси виконувались за розкладом, всупереч обмеженням.
«Вони самостійно вирішили не летіти, а потім незаконно опрацювали повернення коштів через компанію-емітент кредитної картки. Ці кілька пасажирів мають погасити свої борги, перш ніж їм знову дадуть можливість літати рейсами Ryanair», – заявляють в авіакомпанії.
Джерело: Simple Flying
Фото: Ryanair
Підтримати проектБудьте в курсі усіх акцій та розпродажів:
Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер, Viber або читайте наш канал у Telegram!