Міністерство інфраструктури України планує до 2024 року забезпечити швидкісне залізничне сполучення між усіма обласними центрами. Про це повідомляє прес-служба Мінінфраструктури України.
За інформацією Міністра інфраструктури України Олександра Кубракова планується масштабна електрифікація колій – заплановано електрифікувати щонайменше 500 км до 2024 року. Це дозволить налагодити швидкісні міжрегіональні сполучення та запустити нові маршрути формату Інтерсіті+ до понад 10 обласних центрів країни, серед яких Ужгород, Чернівці, Луцьк, Житомир, Чернігів, Суми, Кропивницький, Маріуполь, Миколаїв, Херсон.
Серед пріоритетних проєктів з електрифікації на 2022 рік:
- Долинська – Миколаїв – Колосівка
- Ворожба – Суми
- Житомир – Новоград-Волинський
У 2021 завершиться електрифікація 50 км колій на маршрутах:
- Київ — Васильків-2 протяжністю 11 км (завершимо у 2021 році)
- Черкаси — станція ім. Т. Шевченка протяжністю 30,4 км (завершимо у 2022 році)
- Ковель – Ізов – Держкордон (завершимо у 2022 році)
- Чорноморська — Берегова, 6,5 км (завершено)
Сьогодні на балансі філії «Українська залізнична швидкісна компанія», яка пасажирські перевезення швидкісними потягами категорій «Інтерсіті», «Інтерсіті+», обліковується рухомий склад:
- 10 Hyundai Rotem
- 2 ЕКр-1 вітчизняного виробництва ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод»
- 2 швидкісних двоповерхових електропоїзда EJ 675 виробництва компанії «Skoda Vagonka»
- 10 пасажирських вагонів поліпшеної конструкції, з експлуатаційною швидкістю 160 км/год вітчизняного виробництва ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод»
Нагадаємо, що УЗ відновила курсування потяга Інтерсіті+ Київ – Пшемисль з 10 жовтня.
Також нагадаємо, що в 2019 році Укрзалізниця обіцяла побудувати євроколію від Держкордону до Львова, однак цього так і не трапилось.
Підтримати проектБудьте в курсі усіх акцій та розпродажів:
Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер, Viber або читайте наш канал у Telegram!