Новини

Авіакомпанія Aigle Azur оголосила про банкрутство

Французька авіакомпанія Aigle Azur подала заяву про банкрутство після декількох місяців фінансових труднощів та проблем на корпоративному рівні. Перевізник повідомляє, що припиняє виконання всіх своїх рейсів починаючи з 7 вересня 2019 року.

Aigle Azur переважно здійснювала рейси з Франції до Алжиру, зокрема, з Парижу, Ліону, Марселю та Тулузи. В останні кілька років авіакомпанія додала сім напрямків у Європі та на Близькому Сході, включаючи рейси з Парижу у Київ з 18 квітня 2019 року. Рейси виконували на дев’яти літаках Airbus А320, які бралися в лізинг у GECAS та Avolon. Крім того, Aigle Azur літала до аеропорту Сан-Паулу у Бразилії зі своєї бази в паризькому аеропорту Орлі чотири рази на тиждень, на двох авіалайнерах Airbus А330-200.

Зустріч першого рейсу Aigle Azur в Міжнародному аеропорту Бориспіль. © facebook.com/airportboryspil

Щонайменше дві європейські авіаційні групи висловили зацікавлення у придбанні аеропортових слотів Aigle Azur після банкрутства. З одного боку, компанія Air France-KLM зацікавлена у використанні слотів Aigle Azur в аеропорту Париж Орлі для розвитку мережі свого лоукосту Transavia. З іншого боку, IAG хотіла б розширити присутність авіакомпанії Vueling в Орлі, щоб здійснювати більше внутрішньоєвропейських рейсів із французької столиці.

Сумний фінал для авіакомпанії з довгою історією, яка розпочалася в далекому 1946 році. Aigle Azur стикалася з економічними викликами і раніше, особливо на початку 2000-х, але змогла виправити становище завдяки вливанню капіталу від нових власників та оновленню флоту. Здавалося, що за останні роки Aigle Azur знову міцно стала на ноги, ставши другою за величиною авіакомпанією у Франції.

Чим банкрутство авіакомпанії Aigle Azur загрожує пасажирам, що придбали квитки?

На своєму веб-сайті Aigle Azur просить вибачення і повідомляє, що пасажирам, які мають квитки, доведеться придбати ще один квиток у іншої авіакомпанії. Пасажири, які придбали свої квитки через Інтернет за допомогою кредитної картки, можуть вимагати повернення коштів у компанії, що випустила карту. Пасажири, які придбали квитки через туристичну агенцію, повинні зв’язатися безпосередньо з турагентом.

Якщо пасажирів, що мають невикористані квитки, не влаштовують вищеперераховані варіанти, тоді слід зв’язатися з авіакомпанією через сайт www.aigleazur.online. При цьому, веб-сайт Aigle Azur зазначає, що фінансове становище компанії “не дає надії на швидку компенсацію“.

Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:

Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!

Віталій Трубников

Останні записи

МЗС України тимчасово припинило надання консульських послуг для чоловіків призовного віку

Міністерство закордонних справ ( МЗС України ) з 23 квітня цього року тимчасово припинило прийом…

4 дні тому

Neobus: новий експрес Ряшів – Варшава з 26 квітня!

Польський автобусний перевізник анонсував новий експрес з прикордонного Ряшева (Жешува) у Варшаву з 26 квітня.…

2 тижні тому

Leo Express: знижка 50% на другий квиток! З України від €6.5!

Чеська транспортна компанія Leo Express, яка нещодавно анонсувала рейси зі Львова в Прагу через Остраву,…

2 тижні тому

УЗ: моніторинг квитків з можливістю автовикупу у мобільному додатку

Укрзалізниця впровадила можливість моніторингу квитків з можливістю автовикупу у мобільному додатку всіх користувачів! Нагадаємо, що…

2 тижні тому

Leo Express відновлює рейси Львів – Острава – Прага з 1 червня!

З 1 червня чеська транспортна компанія Leo Express відновить рейси із Прага - Острава -…

3 тижні тому

УЗ відкрила онлайн-продаж квитків із Києва у Будапешт

Укрзалізниця відкрила онлайн-продаж квитків в мобільному застосунку на потяг з України до Угорщини, а саме…

3 тижні тому