Канада ввела нові правила, які регулюють обов’язки авіакомпаній перед пасажирами. Вони стосуються затримки та скасування рейсів, недопуску на борт літака через овербукінг, пошкодження чи втрату багажу. Правила стосуються всіх рейсів до Канади. Нагадаємо, що прямі регулярні рейси з України до Канади здійснює авіакомпанія МАУ, рейси зі стиковками – Lufthansa, Austrian Airlines, AirFrance та багато інших.

Нові правила розділені на дві частини. Перша набула чинності ще влітку цього року – 15 липня, друга вступила в силу зовсім нещодавно – 15 грудня 2019 року.

Закон про компенсацію

Перше, на чому наголошують нові правила – пасажири мають бути проінформовані про затримку авіарейсу та її причину. Авіакомпанія маю оновлювати інформацію про рейс кожні 30 хвилин.

У тому випадку, якщо скасування чи затримка рейсу сталася з вини авіакомпанії, вона має повністю забезпечити завершення маршруту пасажира – забронювати рейс на той же клас та компенсувати незручності. Навіть якщо для цього їй доведеться розглядати варіанти в сусідніх аеропортах.

Якщо ж скасування або затримка авіарейсу незручна для пасажира, авіакомпанія зобов’язана повернути йому повну вартість квитка і виплатити компенсацію.

Компенсація залежить від розміру авіаперевізника та часу затримки та прибуття. Пасажир протягом 1 року має право подати заявку на відшкодування коштів за затримку або скасування рейсу.

Сompensation
Фото: claimcompass

Авіакомпанія, у свою чергу, повинна відповісти протягом 30 днів, надавши компенсацію або обґрунтувавши відмову виплати клієнту.

Отже, якщо ваш рейс затримано на 3-6 годин, авіаперевізник заплатить вам від 125 (невеликі авіакомпанії) до 400 (великі авіакомпанії) канадських доларів.

У випадку, якщо затримка займає від 6 до 9 годин, мінімальний розмір компенсації складе 250 канадських доларів для маленьких та 700 – для великих авіакомпаній.

Пасажири, яким затримали рейс більше ніж на 9 годин, мають право на компенсацію від 500 до 1000 канадських доларів в залежності від розміру авіаперевізника.

Авіакомпанії можуть запропонувати пасажирам виплати у вигляді ваучерів або знижок. Проте вони не повинні мати більший номінал або термін придатності. Пасажир, у свою чергу, має вибрати вид компенсації на власний розсуд.

Компенсація під час овербукінгу

Нові правила стосуються також випадків, якщо вам не вистачило місця в літаку. Сума, яку ви отримаєте в такій ситуації, також залежить від тривалості затримки.

Якщо затримка становить до 6 годин, ваша компенсація складе мінімум 900 канадських доларів. Від 6 до 9 годин – мінімум 1800 канадських доларів.

Якщо ж внаслідок овербукінгу ви затримались на більше ніж 9 годин, то можете розраховувати на компенсацію від 2400 канадських доларів (1800$).

Canada overbooking
Фото: claimcompass
Читайте також  Чому літак - найбезпечніший транспорт і чому не варто боятись літати?

Нові правила польоту з дітьми

Авіакомпанії, згідно з новими законами, зобов’язані забезпечити безкоштовне розміщення дітей поруч з батьками. При цьому діти до 5 років повинні перебувати на сусідньому сидінні, від 5 до 11 – в одному ряду на відстані не більше 1-2 сидінь від батьків. Діти 12-13 років мають сидіти на відстані не більше одного ряду від своїх батьків, опікуна чи вихователя.

Сhildren seats
Фото: claimcompass

До 5 років дитину без супроводу одного з батьків або іншої особи віком від 16 років перевозити заборонено.

Право на турботу

Авіакомпанії повинні надати пасажиру можливість безкоштовно користуватись електронними каналами зв’язку, їжу та напої в потрібній кількості, якщо тривалість затримки перевищує дві години. Це правило діє незалежно від того, чи затримка вильоту сталась через авіакомпанію чи знаходиться поза її контролем.

У нічний час пасажир також має право на безкоштовний номер в готелі та трансфер від аеропорту до місця проживання і назад.

За кожне порушення правил, авіакомпанії сплачуватимуть штрафи у розмірі до 25 тисяч доларів

Як отримати компенсацію за затримку чи скасування авіарейсу?

Це можна зробити або самостійно, заповнивши заявку на сайті авіакомпанії, або за допомогою спеціальних сервісів типу AirHelp, які зроблять усю “паперову роботу” за вас, але утримають невелику комісії в разі позитивного рішення по компенсації.

Фото: claimcompass, flyertalk

Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:

Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!

Завантажити більше пов'язаних статтей

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Зверніть увагу

Лоукост Norwegian кардинально змінив правила перевезення ручної поклажі!

Одна із найкращих бюджетних авіакомпаній світу Norwegian (Norwegian Air Shuttle) по прикла…