В Норвегії розпочинає роботу нова авіакомпанія, що отримала назву Flyr. Заснована відомим авіаційним професіоналом Еріком Браатенсом, Flyr цього тижня оголосила, що має намір розпочати польоти на початку червня, використовуючи літаки Boeing 737, оскільки стартап прагне стати новим лоукостером для норвезького ринку.

Boeing 737-800 в лівреї авіакомпанії Flyr

Авіакомпанія вже отримала необхідні слоти в аеропортах для початку роботи, а продаж квитків повинен розпочатися в середині або наприкінці квітня, залежно від прогресу пандемії. Зараз Flyr очікує на отримання сертифікату оператора повітряних ліній.

“Ми прагнемо створити ефективну організацію з нуля”, – заявив виконавчий директор Вікстром Фріслід під час прес-заходу 27 січня, щоб окреслити плани компанії. “Ми матимемо перевагу, починаючи без важкого тягаря великої, складної, неповороткої організації або технічної структури”.

Флот та напрямки

Авіакомпанія Flyr має намір розпочати роботу з двох літаків у червні і збільшити їх кількість до п’яти в липні та від шести до восьми восени. Це дозволить їй виконувати рейси з Осло до семи пунктів призначення в межах Норвегії, плюс Копенгаген, Ніцца, Барселона, Малага та Аліканте. В подальших планах розвиток сполучення у Скандинавії та експансія в межах Європи.

Перша та друга фази розвитку маршрутної мережі Flyr

Flyr виходить на висококонкурентний ринок з такими відомими авіакомпаніями авіакомпаніями, як SAS та Wideroe, які мають значну частку ринку. Тим часом Norwegian окреслила свої амбіції щодо переорієнтації на внутрішній та скандинавський ринки, в той час як потужний лоукост Wizz Air також нещодавно відкрив внутрішні маршрути в Норвегії.

План розвитку авіакомпанії Flyr передбачає флот з 28-30 літаків Boeing 737-800 у конфігурації на 186 крісел, озвучив Вікстром Фріслід, колишній віце-президент президент з питань управління екіпажами в Norwegian. При досягненні такого розміру флоту відкриються рейси на Канарські острови та до Туреччини.

Третя фази розвитку маршрутної мережі Flyr

Однією з переваг початку роботи у часи пандемії є наявність вільних літаків в орендодавців і ситуація на ринку праці. Перевізник прагне зайняти до 10 пілотів та 20 членів екіпажів на один літак, із загальним співвідношенням 36 працівників на літак, відповідно до рівня компанії Ryanair.

Бізнес модель

Впорядкована бізнес-модель та рівна структура управління, як стверджує Flyr, дадуть змогу новоствореній компанії подолати цю конкуренцію. “Це справді нова ера для нас, – каже Вікстром Фріслід. – Ми побудовані на стійкій моделі, яка означає, що ми можемо бути прибутковими в невеликій організації, що стежить за попитом”.

Ключова особливість полягає в тому, що її графік базуватиметься на продуктивності пілотів та екіпажу, а не на використанні літаків. “Обсяг польотів буде збільшуватися відповідно до зростання бізнесу і з чіткою метою завжди максимізувати продуктивність годин для пілотів та екіпажу, ми не будемо залежати від використання літаків”, – повідомив Вікстром Фріслід.

Засновники авіакомпанії Flyr

Авіакомпанія планує працювати в цифровій формі як для своїх внутрішніх процесів, так і для всіх своїх комунікацій із пасажирами. «У нас немає спадщини, крім нашого досвіду. Немає старих систем авіакомпаній, які не є справді цифровими », – додає Вікстром Фріслід. Це представляє “абсолютно нові можливості для того, що ми мали раніше”, стверджує він.

Підтримати проект

Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:

Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!

Завантажити більше пов'язаних статтей

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Зверніть увагу

7 кращих місць для серфінга в листопаді

Для тих, хто не встиг «спіймати хвилю» влітку, маємо чудову новину. Сезон серфінгу продовж…