Лише 9,6% українців користувались авіатранспортом за останні 1,5 року. Такі дані надає Київський міжнародний інститут соціології. Методом особистого інтерв’ю експерти опитали мешканців 110 населених пунктів в усіх регіонах України, крім окупованих території Донецької та Луганської областей та Криму.
Опитування КМІС дозволило визначити, який досвід мають українці у придбанні авіаквитків, ступінь довіри та важливі фактори при виборі авіакомпаній.
Досвід придбання квитків
За останні півтора року лише 9,6% українців купували авіаквитки. При цьому, більшість з них – з міжнародним сполученням. Всього 1,6% серед респондентів користувались літаком для подорожей в межах України.
![Менше 10% українців користуються авітранспортом: соціологічне дослідження 1 Соціологія](https://lowcost.ua/wp-content/uploads/2019/11/kupuvaly-kvytok.png)
Найважливіші фактори при купівлі авіаквитків
Більшість опитаних вказали, що найважливішим фактором при купівлі авіаквитків є низькі ціни. 57,6% респондентів, які купували квитки впродовж останніх 18 місяців вказали саме на нього.
На другому місці – 25,5% – високий рівень обслуговування з боку авіакомпаній.
Пунктуальність – виліт та прибуття літака за графіком – є важливим фактором для 14,8% опитаних.
![Менше 10% українців користуються авітранспортом: соціологічне дослідження 2 Соціологія](https://lowcost.ua/wp-content/uploads/2019/11/factory.png)
При цьому, більшості українців (30,1%) байдуже, будуть це українські чи іноземні авіалінії.
Яким авіакомпаніям найбільше довіряють українці
Серед усіх авіаліній, що діють в Україні, найбільшу довіру викликає компанія Wizz Air. До неї позитивно ставляться 25,9% українці, що купували квитки в останні півтора року.
![Менше 10% українців користуються авітранспортом: соціологічне дослідження 3 Соціологія](https://lowcost.ua/wp-content/uploads/2019/11/wizz-air.png)
МАУ довіряють 25,1% респондентів, хоч і зазначають, що навряд чи стали б платити вищу ціну за квитки, щоб захистити авіакомпанію від міжнародних конкурентів.
![Менше 10% українців користуються авітранспортом: соціологічне дослідження 4 Соціологія](https://lowcost.ua/wp-content/uploads/2019/11/mau.png)
![Менше 10% українців користуються авітранспортом: соціологічне дослідження 5 МАУ](https://lowcost.ua/wp-content/uploads/2019/11/konkurenty-mau.png)
22,7% респондентів довіряють компанії Ryan Air.
![Менше 10% українців користуються авітранспортом: соціологічне дослідження 6 Ryan Air](https://lowcost.ua/wp-content/uploads/2019/11/Ryan-Air.png)
Високий рівень довіри також має авіакомпанія SkyUp. Позитивне ставлення до неї мають 19,1% серед респондентів, які користувались літаком протягом останніх 18 місяців.
![Менше 10% українців користуються авітранспортом: соціологічне дослідження 7 SkyUp](https://lowcost.ua/wp-content/uploads/2019/11/SkyUp-.png)
12,1% і 12% відповідно мають позитивний досвід перельотів авіакомпаніями Мотор Січ та Ernest Airlines.
![Менше 10% українців користуються авітранспортом: соціологічне дослідження 8 motorsich](https://lowcost.ua/wp-content/uploads/2019/11/motorsich.png)
![Менше 10% українців користуються авітранспортом: соціологічне дослідження 9 ernest](https://lowcost.ua/wp-content/uploads/2019/11/ernest.png)
Дослідження проводилось з 8 по 20 вересня 2019 року серед населення віком від 18 років. Статистична похибка не перевищує 5%.
Фото: КМІС, NBC
Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:
Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!