Міністерство закордонних справ України у співпраці з українськими ІТ-спеціалістами створило чат-бот платформу для цілодобової консультативної підтримки громадян. Про це повідомляють на сайті МЗС.

➡ Чат-бот, який наразі реалізований в месенджері Телеграм допоможе знайти відповіді громадянам України на консульські питання: про прийом у дипломатичних установах, послуги, паспорти та інші документи, а також знайти інформацію про режим в’їзду, візи, дозволи та обмеження в умовах пандемії COVID-19.

На презентації чат-бота Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба повідомив, що бета-версія чат-боту вже доступна у месенджері Telegram: @Mfa_support_bot, і планується його розміщення і на інших платформах. Новий цифровий інструмент наразі передусім розрахований для допомоги громадянам України, які мешкають чи подорожують за кордоном.

Бот допоможе знайти інформацію: 

  •  як знайти консульство і попасти на прийом
  •  як оформити паспорт, посвідчення особи на повернення в Україну
  •  як стати на консульський облік
  •  як вчинити нотаріальні дії та засвідчити документи
  •  як проголосувати на виборах за межами України
  •  що робити у разі надзвичайних ситуацій
  •  низка інших консульських питань

Чат-бот МЗС України розроблений в партнерстві із компанією We_Challenge під час сімнадцятого ІТ-чемпіонату DEV Challenge на безоплатній основі.

Підтримати проект

Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:

Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи ТвіттерViber або читайте наш канал у Telegram!

Завантажити більше пов\\\'язаних статтей

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Зверніть увагу

УЗ збільшує кількість потягів із жіночими купе!

УЗ повідомляє, що з 1 серпня розшириться перелік поїздів з жіночими купе. Зокрема в розкла…