Міністерство закордонних справ України у співпраці з українськими ІТ-спеціалістами створило чат-бот платформу для цілодобової консультативної підтримки громадян. Про це повідомляють на сайті МЗС.
➡ Чат-бот, який наразі реалізований в месенджері Телеграм допоможе знайти відповіді громадянам України на консульські питання: про прийом у дипломатичних установах, послуги, паспорти та інші документи, а також знайти інформацію про режим в’їзду, візи, дозволи та обмеження в умовах пандемії COVID-19.
На презентації чат-бота Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба повідомив, що бета-версія чат-боту вже доступна у месенджері Telegram: @Mfa_support_bot, і планується його розміщення і на інших платформах. Новий цифровий інструмент наразі передусім розрахований для допомоги громадянам України, які мешкають чи подорожують за кордоном.
Бот допоможе знайти інформацію:
- як знайти консульство і попасти на прийом
- як оформити паспорт, посвідчення особи на повернення в Україну
- як стати на консульський облік
- як вчинити нотаріальні дії та засвідчити документи
- як проголосувати на виборах за межами України
- що робити у разі надзвичайних ситуацій
- низка інших консульських питань
Чат-бот МЗС України розроблений в партнерстві із компанією We_Challenge під час сімнадцятого ІТ-чемпіонату DEV Challenge на безоплатній основі.
Підтримати проектБудьте в курсі усіх акцій та розпродажів:
Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер, Viber або читайте наш канал у Telegram!