З початку коронавірусної пандемії та тотального локдауну Ryanair був однією з малочисленних авіакомпаній, які повертали кошти за скасовані рейси в грошовому еквіваленті. Проте, зважаючи на величезну кількість заявок на повернення коштів та відсутністю грошових надходжень від продажу нових квитків авіакомпанія перестала повертати кошти, ставити в чергу на рефанд та почала розсилати ваучери з еквівалентні вартості скасованих рейсів.

За інформацією авіакомпанії, її співробітники обробляють в 1000 разів більше заявок у порівняні з докоронавірусним періодом, тому Ryanair пропонує ваучери, оскільки їх видача автоматизована, а самі ваучери надають клієнтам негайну альтернативу. Ваучери можна використати протягом наступних 12 місяців, і якщо ви їх не використаєте, або частково використаєте гроші будуть автоматично повернені на вашу картку через рік.

Але така альтернатива не підходить багатьом людям, котрі бажають негайного повернення коштів – таким клієнтам необхідно зв’язатися з авіакомпанією через чат та подати заявку на відшкодування коштів, проте, ці кошти повернуть тільки після закінчення кризи пов’язаної з COVID-19.

Через великий наплив бажаючих зв’язатися з працівниками компанії наразі майже неможливо. Для вирішення цієї ситуації Ryanair повідомив, що заявки на повернення коштів можна подавати через офіційну сторінку авіакомпанії на Фейсбуці.

Нижче, ми зібрали офіційні відповіді авіакомпанії, котрі пов’язані з ваучерами.

Як отримати ваучер?

Якщо ваш рейс було скасовано, ви отримаєте або уже отримали ваучер на електронну адресу, вказану у вашому бронюванні. Електронний лист містить дані про ваучер, суму та термін придатності.

Як використати ваучер?

Бронювання квитків Ryanair за допомогою ваучера нічим не відрізняється від звичного – просто на сторінці оплати за квитки необхідно обрати опцію Redeem Gift Vouchers та ввести 18-ти значний код ваучера замість кредитної карти або PayPal. Дивіться детальну відеоінструкцію нижче.

Як отримати гроші замість ваучера?

Для отримання відшкодування вартості квитків за скасований рейс необхідно подати заявку на повернення коштів. Проте, в авіакомпанії зазначають, що ваш запит буде розміщено в чергу після завершення кризи пов’язаної з COVID-19, та настійливо рекомендують користуватися ваучером. Для зв’язку з авіакомпанією пишіть у чат-бот на сайті або фейсбук чат.

На що можна витратити ваучер?

Ви можете використовувати свій ваучер для оплати авіаквитків на всі рейси групи Ryanair (Laudamotion, Ryanair DAC, Ryanair UK, Buzz та Malta Air), здійснювати оплату за вибір місць в салоні літака, пріоритетну посадку Priority & 2 Cabin Bags, реєстрований багаж, тощо. Проте, ви не можете використовувати свій ваучер для оплати додаткових послуг від партнерів, наприклад прокат автомобілів або проживання в готелі.

Чи є якісь обмеження при бронюванні квитків за допомогою ваучерів?

Ні, немає. Ви можете використовувати ваучер на будь-яких доступних маршрутах по всіх напрямках Ryanair Group – Laudamotion, Ryanair DAC, Ryanair UK, Buzz та Malta Air.

Який термін дії ваучера?

Термін дії ваучера становить 12 місяців (точний термін вказується в електронному листі) і за його допомогою можна забронювати квитки навіть на рейси після дати його закінчення (у деяких випадках є можливість бронювати квитки на наступний рік).

Чи потрібно одночасно використовувати повну суму ваучера?

Ні, будь-який залишок кредиту може бути використаний для бронювання іншого рейсу на більш пізню дату, доки ваучер все ще дійсний.

Чи потрібна мені кредитна картка, щоб повторно забронювати рейс?

Ні, квитки можна забронювати за допомогою коду ваучера. Майте на увазі, якщо вартість нових квитків перевищує еквівалент ваучера, для бронювання вам знадобиться кредитна / дебетова картка для оплати різниці.

Чи можна подарувати, передати ваучер члену сім’ї чи другові?

Ні, дарувати ваучер не можна, але ви можете оплатити квитки декільком особам в одному бронюванні.

Якщо я забронював сімейну поїздку, я отримаю лише один ваучер?

Кожне групове бронювання отримає один ваучер, яке включатиме усіх клієнтів (включаючи немовлят). Ваучер буде на ім’я клієнта, який здійснив бронювання.

Що робити, якщо ви забронювали свій рейс через туристичну агенцію?

Ваучери будуть надіслані чи вже надіслані на електронну адресу, використану під час бронювання. Якщо ви бронювали квитки через туристичне агентство, та не отримали ваучер – вам необхідно зв’язатися з вашим туристичним агентом.

Фото з сайту авіакомпанії Ryanair

Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:

Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!

Завантажити більше пов'язаних статтей

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Зверніть увагу

Українські об’єкти у списку Світової спадщини ЮНЕСКО

Статус об’єкта Світової спадщини ЮНЕСКО дає значні переваги. По-перше, завдяки таким об’єк…