Новини

SkyUp Airlines запустив сервіс “баланс пасажира”

Український лоукостер SkyUp Airlines запустив новий інструмент в особистому кабінеті під назвою Баланс пасажира. Про це повідомляють на офіційному сайті авіакомпанії.

Нагадаємо, що про намір лоукостера ввести особистий баланс пасажира ми повідомляли ще в серпні. Також не забуваємо, що SkyUp змінив правила реєстрації на свої рейси.

Серед переваг нового інструменту в авіакомпанії виділяють наступні:

  • автоматичне зарахування повної вартості квитків на баланс пасажира в разі скасування рейсу (з будь-якої причини: з ініціативи авіакомпанії або внаслідок карантинних обмежень)
  • зберігання коштів на балансі є безстроковим
  • кошти можуть бути використані на покупку будь-яких квитків або послуг авіакомпанії на сайті skyup.aero
  • кошти на балансі можна використати на будь-яку кількість бронювань
  • на ці кошти можна придбати квитки для друзів, рідних, а не лише для власника рахунку
  • кошти, які підлягають поверненню, можна вивести на банківську картку

Баланс пасажира SkyUp Airlines: питання і відповіді

Авіакомпанія скасувала рейс через карантинні обмеження в країні призначення. Що буде з моїм квитком?

Щойно авіакомпанія скасує рейс (з будь-яких причин), кошти за ваш квиток на цей рейс у повному обсязі будуть автоматично зараховані на ваш баланс. Вам не потрібно додатково звертатися до компанії – кошти вже будуть у вашому розпорядженні.

Мені зараховано кошти за невикористаний квиток на баланс, але я хочу отримати гроші на банківську картку. Що робити?

Ми передбачили можливість вивести гроші з балансу на картку. Натисніть кнопку «Вивести на картку» і слідуйте інструкціям, щоб відправити запит на повернення коштів. Після розгляду претензії ми зарахуємо кошти, які підлягають поверненню, на банківську картку, з якої здійснювалася оплата квитка.

Я купив  квиток за тарифом Basic, правила якого не передбачають повного повернення коштів. Я можу розраховувати на відшкодування, якщо рейс скасований?

Вартість квитків у повному обсязі ви отримаєте на свій баланс в особистому кабінеті. Всі кошти можуть бути використані на покупку квитків і послуг авіакомпанії, при цьому виведення грошей на карту можливо лише у розмірі, передбаченому правилами тарифу.

Мій рейс скасований, і я хочу перенести дати подорожі за цим же напрямком. Можна це зробити в особистому кабінеті?

Отримавши автоматично кошти у повному обсязі на свій баланс в особистому кабінеті, ви можете розпоряджатися ними для покупки нових квитків авіакомпанії на будь-які доступні дати.

У мене є промокод на 120% від суми мого скасованого бронювання. Можна цю суму зарахувати на мій баланс?

Так. Просто введіть ваш промокод у поле «Промокод на баланс» і натисніть «Зарахувати». Вся сума за промокодом буде відразу у вашому розпорядженні. Перевага і в тому, що промокод має термін дії, а кошти на балансі зберігатимуться без обмежень у часі.

Зверніть увагу, промокоди на знижку у відсотках від вартості квитка, а не від конкретної суми в гривнях, зарахувати на баланс неможливо.

Мій рейс був скасований кілька місяців тому, я звертався до авіакомпанії за відшкодуванням, але ще не отримав кошти. Що зміниться з введенням балансу?

Якщо ви вже зверталися до авіакомпанії, але ще не скористалися запропонованими вам варіантами відшкодування, із запровадженням балансу ви отримаєте автоматично всю суму за квитки на скасований рейс на свій рахунок в особистому кабінеті.

Мій друг хоче скористатися рейсом SkyUp. Я можу купити йому квиток за рахунок коштів на моєму балансі?

Звичайно. Бронюйте квитки, ввівши паспортні дані потрібної людини, і оплачуйте їх коштами з вашого балансу.

Я купив квитки на сайті авіакомпанії, але не створював особистого кабінету. Як мені отримати кошти за невикористаний квиток на баланс?

Зареєструйте свій акаунт – це дуже просто. У вікні авторизації введіть електронну пошту, яку ви використовували для отримання квитків, і натисніть кнопку “Відновити пароль”. Всі ваші попередні бронювання відобразяться у кабінеті. Там же буде доступний і ваш особистий баланс.

Підтримати проект

SkyUp Airlines – молода українська авіакомпанія, яка була заснована у 2017 році. Польотну програму компанія почала здійснювати у травні 2018 року. Наразі флот авіакомпанії складається з одинадцяти повітряних суден. Детальніше про авіакомпанію читайте тут.

Автор фото – Юра Танчин

Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:

Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!

Олекса

Останні записи

Новий потяг Київ – Братислава вже в грудні

Україна та Словаччина погодили запуск нового залізничного сполучення між Києвом та Братиславою. Про це повідомляє…

2 тижні тому

Знижка до 50% на автобуси в Польщу! Від 450 гривень!

Український перевізник Autolux анонсував розпродаж квитків до Польщу зі знижкою до 50%! Вартість квитків стартує…

2 тижні тому

SKPL планує відкрити залізничне сполучення Варшава – Ковель!

Польський залізничний перевізник SKPL Cargo подав заявку до управління залізничного транспорту Польщі на запуск міжнародного…

3 тижні тому

FlixBus: нова лінія з Києва до Мюнхена та новий партнер KLR Bus з рейсами до Іспанії та Німеччини

FlixBus оголосив про запуск нового маршруту з Києва до Мюнхена. Також компанія повідомила про нове…

3 тижні тому

Halloween 2024: усі туристичні акції та розпродажі!

Геловін (Halloween) – це пора таємничості, карнавальних костюмів і атмосферних подій для всієї родини. Проте…

3 тижні тому

Wizz Air відкриває базу та збільшує кількість рейсів з Кишиніва

Wizz Air відкриває базу та розмістить один літак Airbus A320 в аеропорту столиці Молдови -…

1 місяць тому