Українська авіакомпанія SkyUp Airlines на початку вересня змінює систему відшкодування вартості квитків на рейси, які були скасовані у зв’язку із карантинними обмеженнями. Про це повідомляється на сайті авіакомпанії.

В SkyUp Airlines зазначають, що вже зараз пасажир може самостійно керувати своїми бронюваннями і вибирати вид повернення коштів за квиток у разі скасування рейсу.

За кілька тижнів буде доступний особистий баланс пасажира, на який будуть автоматично зараховані і зберігатимуться кошти за скасований квиток у повному обсязі. 

Кошти з балансу можна буде використовувати для придбання будь-яких квитків або послуг авіакомпанії, чи вивести на картку.

Схожу систему використовує угорський лоукостер Wizz Air – бонусний рахунок WIZZ, на який авіакомпанія відшкодовує 120% від вартості скасованих рейсів.

Як це працює зараз і які зміни відбудуться:

На сьогодні, якщо рейс скасовано через карантин або через відсутність дозволу на в’їзд громадян України до певних країн, для відшкодування вартості квитка пасажир може вибрати:

  • промокод
  • безкоштовно змінити дати подорожі протягом року
  • повернути кошти

Після впровадження нової системи в разі скасування рейсу (з ініціативи авіакомпанії або внаслідок карантинних обмежень) повна вартість квитка буде в той же час автоматично зарахована на баланс пасажира в особистому кабінеті.

З цього моменту пасажир може використати ці кошти на будь-які квитки або послуги авіакомпанії. Кошти залишатимуться на рахунку і будуть дійсні без обмежень у часі і можуть бути використані для будь-якої особи, не лише для власника рахунку.

Авіакомпанія також передбачила можливість для пасажирів вивести кошти на картку. Для цього в особистому кабінеті необхідно самостійно оформити і відправити претензію. Після розгляду якої SkyUp Airlines зарахує кошти на банківську картку, з якої здійснювалася оплата квитка.

Читайте також  На рейсі Ryanair пасажир відмовився вдягти маску та вдарив стюардесу

Якщо у вас немає особистого кабінету SkyUp Airlines:

Якщо раніше ви купували квитки, не створюючи особистого кабінету, необхідно зареєструвати особистий кабінет за допомогою електронної пошти, яку ви використовували при придбанні авіаквитків – і всі ваші попередні бронювання відобразяться у кабінеті.

Якщо ви купували квитки в авіакасі, для зарахування повної вартості квитка на скасований рейс на ваш особистий баланс вам потрібно звернутися до авіакомпанії.

Останні новини SkyUp Airlines:

Підтримати проект

SkyUp Airlines – молода українська авіакомпанія, яка була заснована у 2017 році. Польотну програму компанія почала здійснювати у травні 2018 року. Наразі флот авіакомпанії складається з одинадцяти повітряних суден. Детальніше про авіакомпанію читайте тут.

Автор фото – Юра Танчин

Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:

Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!

Завантажити більше пов\\\'язаних статтей

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Зверніть увагу

FlixBus: нова лінія з України до Брюсcеля

FlixBus оголосив про запуск нової лінії з України до столиці Бельгії, міста Брюссель. Квит…