Міністр розвитку громад, територій та інфраструктури України Олександр Кубраков розкрив деталі підготовки українських летовищ, спеціалістів, а також законодавства до якнайшвидшого відновлення польотів цивільної авіації.

“Польоти цивільної авіації будуть відновлені щойно дозволятиме безпекова ситуація. Весь воєнний рік ми працювали і продовжуємо працювати над тим, щоб максимально швидко запуститися, як тільки це стане можливо”, – написав Кубраков.

Українські авіаційні відомства системно працюють над трьома пріоритетами:

  • збереження висококваліфікованого авіаційного персоналу;
  • утримання авіаінфраструктури в належному стані;
  • дерегуляція галузі в рамках започаткованої раніше реформи.

Фінансово галузь суттєво підтримує спільний з Євроконтролем Аеронавігаційний Фонд солідарності, робота якого спрямована на підтримку інфраструктурної, операційної та професійної складових аеронавігаційної систем та професійну підготовку і підтримання кваліфікації/компетенції операційного (диспетчерського) персоналу.

У минулому році фахівці Державіаслужби завершили 64 навчальні програми. Зокрема, у навчальних центрах Міжнародного аеропорту «Бориспіль» за 2022 рік близько 1500 спеціалістів пройшли перепідготовку, з початку цього року – понад 700 працівників. На базі міжнародного аеропорту «Львів» імені Данила Галицького в 2022 та 2023 роках навчання з авіаційної безпеки пройшли понад 300 фахівців.

Варто також зазначити, що українські цивільні пілоти та авіадеспечери навчаються закордоном. Так, в інтерв’ю УП Міністр з питань транспорту Франції Клеман Бон повідомив, що його країна надає українським пілотам і авіадиспетчерам можливість тренуватися на спеціалізованих симуляторах, щоб не втрачати навички.

Також Кубраков нагадав, що напередодні в парламенті був ухвалений євроінтеграційний закон про спрощення внутрішніх авіаційних перевезень. Ключове – це скасування двох вимог:

  1. сертифікованому авіаперевізнику для початку виконання комерційних польотів в Україні достатньо погодження слотів в національних аеропортах. Отримувати відповідне право на експлуатації повітряної лінії не потрібно;
  2. якщо літак сертифіковано в Європейській Агенції Безпеки Авіації (EASA), то не потрібно проходити повторну сертифікацію в Україні.

Нагадаємо, що напередодні Державіаслужба України повідомляла, що повітряний простір України буде відкрито відразу після завершення воєнних дій та перемоги. Така заява була пов’язана з прогнозом Європейської організації з безпеки аеронавігації про ймовірність відновлення польотів в Україні лише з кінця 2029 року. Оптимізму українцям додає Ryanair, який обіцяє 30 маршрутів з України після відкриття неба.

Автор фото – Юра Танчин

Підтримати проект

Будьте в курсі наших новин:

Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи ТвіттерViber або читайте наш канал у Telegram!

Завантажити більше пов\\\'язаних статтей

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Зверніть увагу

Новий потяг Київ – Братислава вже в грудні

Україна та Словаччина погодили запуск нового залізничного сполучення між Києвом та Братисл…