Новини

Wizz Air обіцяє повертати гроші за скасовані рейси протягом 7 днів

Угорська бюджетна авіакомпанія Wizz Air обіцяє повертати гроші за скасовані рейси протягом семи днів! Про це повідомляє прес-служба авіакомпанії.

Це стало можливим завдяки вдосконаленню автоматизованого процесу повернення коштів, який авіакомпанія запровадила з травня 2020 року. Нагадаємо, що в червні минулого року авіакомпанія обіцяла повертати кошти за скасовані квитки протягом 30 днів.

У Wizz Air працюють над вдосконаленням автоматизованої системи відшкодування коштів та інвестують в цю технологію, це дозволить зробити процес повернення грошей максимально безпроблемним та інтуїтивно зрозумілим.

Автоматизований процес означає, що пасажирам, рейси яких були скасовані, Wizz Air автоматично повертає 120% від початкового тарифу на бонусний рахунок, та водночас надає цим пасажирам можливість отримати 100% від вартості квитків на кредитну картку.

Для відшкодування коштів на карту достатньо лише одного кліку в своєму обліковому записі на wizzair.com або за посиланням, отриманим електронною поштою.

Wizz Air повідомляє, що 95% запитів на повернення готівки обробляються протягом лише семи днів! І це з урахуванням того, що кількість заявок на відшкодування коштів у 2020 виросла на 3000% у порівняні з 2019 роком.

В авіакомпанії зазначають, що нове правило не поширюється на квитки придбанні на сторонніх платформах онлайн-бронювання, оскільки кожна платформа онлайн-бронювання подорожей має різні способи обробки запитів на повернення коштів, і вони не підпадають під вплив та контроль Wizz Air.

Зверніть увагу: чергова оптимізація Wizz Air зачепила майже всі рейси з України!

«У WIZZ ми прагнемо запропонувати найкращий досвід для клієнтів, саме тому ми вклали значні кошти в автоматизацію процесу повернення коштів. На відміну від інших авіакомпаній Європи, це дає набагато більш справедливий підхід до пасажира у випадку скасування їх рейсу, гарантуючи, що пасажири можуть якомога швидше повернути свої гроші. Ми пишаємось тим, що обробляємо 95% запитів на повернення готівки протягом лише семи днів, і ми продовжуватимемо інвестувати в цю технологію, щоб зробити процес повернення грошей максимально безпроблемним та інтуїтивно зрозумілим, щоб клієнти могли знову подорожувати без проблем», – повідомила головний директор з питань клієнтів та маркетингу Wizz Air Zsuzsa Poos.

Підтримати проект

Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:

Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!

Олекса

Останні записи

МЗС України тимчасово припинило надання консульських послуг для чоловіків призовного віку

Міністерство закордонних справ ( МЗС України ) з 23 квітня цього року тимчасово припинило прийом…

1 тиждень тому

Neobus: новий експрес Ряшів – Варшава з 26 квітня!

Польський автобусний перевізник анонсував новий експрес з прикордонного Ряшева (Жешува) у Варшаву з 26 квітня.…

2 тижні тому

Leo Express: знижка 50% на другий квиток! З України від €6.5!

Чеська транспортна компанія Leo Express, яка нещодавно анонсувала рейси зі Львова в Прагу через Остраву,…

2 тижні тому

УЗ: моніторинг квитків з можливістю автовикупу у мобільному додатку

Укрзалізниця впровадила можливість моніторингу квитків з можливістю автовикупу у мобільному додатку всіх користувачів! Нагадаємо, що…

3 тижні тому

Leo Express відновлює рейси Львів – Острава – Прага з 1 червня!

З 1 червня чеська транспортна компанія Leo Express відновить рейси із Прага - Острава -…

3 тижні тому

УЗ відкрила онлайн-продаж квитків із Києва у Будапешт

Укрзалізниця відкрила онлайн-продаж квитків в мобільному застосунку на потяг з України до Угорщини, а саме…

4 тижні тому