Угорський лоукостер Wizz Air повідомив про відновлення низки рейсів із Києва, Львова та Харкова до різних міст в Польщі, Німеччині, Австрії, Данії, Естонії, Угорщині, Італії, Португалії, Словаччині та Литви. Про це інформує прес служба авіакомпанії.

Зокрема, у грудні 2020 року Wizz Air відновлює перельоти з Києва до Копенгагена, Пардубіце, Біллунна, Відня, Кракова, Лісабона, Гамбурга, Будапешта, Неаполя, Познані, Братислави, Катовіце; зі Львова до Берліна, Щецина, Братислави, Пардубіце, Вільнюса, а також із Харкова до Кракова, Дортмунда, Відня, Гданська та Вроцлава.

Здійснення рейсів із Одеси та Запоріжжя в цьому році не заплановано.

Відновлення рейсів із Києва:

  • Київ – Будапешт з 9 грудня
  • Київ – Пардубіце з 11 грудня
  • Київ – Копенгаген з 13 грудня 
  • Київ – Біллунн з 17 грудня
  • Київ – Кельн з 17 грудня
  • Київ – Відень з 18 грудня
  • Київ – Краків з 18 грудня
  • Київ – Лісабон з 18 грудня
  • Київ – Братислава з 18 грудня
  •  Київ – Гамбург з 19 грудня
  •  Київ – Неаполь з 19 грудня
  •  Київ – Познань з 19 грудня
  •  Київ – Катовіце з 20 грудня

Зазначимо, що у порівнянні з опитимізацією, про яку ми писали напередодні, рейси до Ларнаки, Кельну та Таллінна перенесено на січень та лютий.

Відновлення рейсів зі Львова:

  • Львів – Лондон з 12 грудня
  • Львів – Берлін з 18 грудня
  • Львів – Щецин з 18 грудня
  • Львів – Братислава з 19 грудня
  • Львів – Пардубіце з 19 грудня
  • Львів – Мілан з 19 грудня
  • Львів – Вільнюс з 20 грудня
  • Львів – Рим з 20 грудня

Харкова до Кракова, Дортмунда, Відня, Гданська та Вроцлава.

Відновлення рейсів з Харкова:

  • Харків – Краків з 17 грудня
  • Харків – Відень з 18 грудня
  • Харків – Берлін з 18 грудня
  • Харків – Дортмунд з 18 грудня
  • Харків – Гданськ з 18 грудня
  • Харків – Гданськ з 20 грудня

Якщо авіакомпанія змушена скасувати рейс, клієнти, бронювання яких зазнали змін, автоматично отримують 120% компенсацію від початкового тарифу, нарахованого як WIZZ кредит, яким можна скористатися впродовж 24 місяців з моменту скасування рейсу.

Пасажири також можуть обрати грошове відшкодування – Wizz Air зобов’язується надати його впродовж 30 днів з моменту отримання запиту на компенсацію тим самим методом, яким було здійснено оплату. Пасажири, які забронювали квитки через турфірми, мають звернутися до них із запитом про відшкодування.

Автор фото – Юра Танчин

Підтримати проект

Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:

Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!

Завантажити більше пов'язаних статтей

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Зверніть увагу

Повітряний флот SkyUp Airlines поповнився п’ятнадцятим літаком

Skyup Airlines поповнила свій повітряний флот п’ятнадцятим літаком, який став четвер…