Кожна країна вирізняється власним уявленням про моду й красу. На це впливають різні національні риси, традиції і, звісно, актуальні тренди. Наприклад, стиль Франції кардинально протилежний британському відчуттю прекрасного. Одні відрізняються романтичним, легким настроєм, інші вважають за краще застібнутися на всі ґудзики. У цьому й полягає вся принадність і неповторність фешн-індустрії. Щоб зрозуміти модні переваги тієї чи іншої країни, не потрібно проводити складних наукових досліджень. Досить просто прогулятися вуличками того чи іншого міста і звернути увагу на одяг місцевих жителів. Саме вони транслюють ті самі локальні актуальні тренди. Вони показують, що люблять носити, у чому почувають себе комфортно і впевнено. Ми зібрали стилі кількох країн Європи та їх популярні бренди. Обіцяємо, це буде дуже цікава модна екскурсія.

Французький стиль

Куди б не вирушила француженка, вона завжди залишається вишуканою або елегантною. Словосполучення “паризький шик” у багатьох викликає певні асоціації. Кокетливі берети, повітряні, невагомі силуети, приталені фасони. Французький стиль – це простота, переплетена з вишуканістю. Його основи заклала легендарна Коко Шанель. Ми знаємо французьку моду такою, як вона є, саме завдяки цій жінці. Все почалося з маленької чорної сукні, яка і через багато років є в гардеробі багатьох дівчат. На чому будується гардероб француженок? Зазвичай вони беруть за основу базові відтінки: чорний, білий, бежевий і сірий. Якщо образи вони формують досить прості, то саме в аксесуарах дають собі можливість розкритися. Яскраві відтінки також можуть бути, але в невеликих деталях. Помада або яскравий шарфик – саме те, що треба. Малиновий або червоний – насичені тони, які люблять додавати в свої аутфіти француженки. І звісно ж, не можна не сказати про акуратний берет, який став легендарним аксесуаром. Ще кілька особливостей стилю цієї країни: тільняшка, класичний тренч і об’ємна спідниця-сонце.

3 популярних французьких брендів:

Chanel

Символ витонченого смаку й елегантності. Модний дім з віковою історією, заснований у 1910 році легендарною Коко Шанель. Він зробив величезний вплив на моду 20 століття. І сьогодні колекції бренду викликають справжній фурор. Одяг та аксесуари Chanel активно розкуповуються модницями по всьому світу. А парфум Chanel №5 отримав статус легендарного французького шедевра.

Pierre Cardin

Популярна французька марка, яка добре відома за межами своєї країни. Витончені колекції pret-a-porte від П’єра Кардена є наочною демонстрацією стилю бренду. Складно описати словами, наскільки це бездоганні моделі. Багато критиків кажуть про те, що саме французький модельєр заклав основи сучасної фешн-індустрії. Модний дім сьогодні створює модний чоловічий та жіночий одяг і може похвалитися значним списком постійних зіркових клієнтів.

Lacoste

Хто ж не знає цю емблему у вигляді крокодила? Воістину, один із найбільш упізнаваних лейблів. Засновником бренду став тенісист Рене Лакост. Йому вдалося досягти успіху не тільки в спорті, але і на модній арені. Одна з найбільш відомих моделей компанії – чоловіче поло. Зараз все, що випускає французький бренд, вмить стає популярним і продаваним.

Англійський стиль

Англійки відрізняються особливою любов’ю до класики. Вона простежується в кожній складовій образу. Їх аутфіти ідеально складені, бездоганний крій і продуманість деталей викликають захоплення. У прагненні до елегантності вони не забувають про функціональність своїх луків. Звісно, яскравим прикладом бездоганного британського стилю можна назвати Кейт Мідлтон. Дружина принца Вільяма знає, як мати елегантний, жіночний і розкішний вигляд. Її луки беруть собі на замітку дівчата по всьому світу. У гардеробі англійок ви знайдете жакети з твіду, сукні-футляри, укорочені брюки класичного крою і дорогі аксесуари. І звісно, одяг в клітинку, яка користується величезною популярністю протягом багатьох років.

3 відомі британські бренди:

Burberry

Один із найпопулярніших британських брендів був створений ще в середині 19 століття. Компанія Томаса Бербері спочатку займалася випуском верхнього одягу, який і прославив його. У період Першої світової війни він розробляв військові шинелі. Тренч від Burberry став його візитівкою. Англійська бренд має особливу любов до картатого принту, який часто порівнюють з малюнком пледа. Спочатку він використовувався тільки для внутрішньої підкладки. Але незабаром перекочував і на зовнішню обробку одягу. Стильна британська класика, яку так люблять і цінують у всьому світі.

Vivienne Westwood

Відомій британській дизайнерці вже перевалило за 70. Але здається для Вів’єн Вествуд це просто цифри, які нічого не значать. Її з упевненістю можна назвати королевою епатажу в світі моди. Саме вона стала законодавицею стилю панк у фешн-індустрії. Взуття на грубій підошві, зухвалі косухи, рвані футболки – усе це було частиною субкультури того часу. Бажаючи підкорити високу моду, Вів’єн Вествуд створює однойменний бренд. За свій внесок у розвиток фешн-індустрії вона була удостоєна ордена Британської імперії. І сьогодні модельєрка продовжує дотримуватися свого ексцентричного іміджу і приковувати до себе тисячі поглядів.

Stella McCartney

Спадкоємиця учасника культової групи The Beatles вирішила займатися далеко не музикою. Вона не мислила свого життя без моди. У 13 років дівчина створила свій перший жакет. Через 3 роки вона вже працювала помічником у відомого модельєра Крістіана Лакруа. Її кар’єра розвивалася так стрімко, що вже в 26 Стелла стала креативним директором модного дому Chloe. І змінила вона на цій посаді не кого-небудь, а самого Карла Лагерфельда. Дизайнерка також займалася розробкою весільної сукні для самої Мадонни, коли вона зібралася під вінець з Гаєм Річі. Стелла Маккартні є активним борцем за права тварин і вегетаріанкою. Тому в своїх колекціях вона відмовилася від використання шкіри й хутра.

Читайте також  ТОП найбезглуздіших вчинків туристів

Італійський стиль

Італійки люблять одягатися максимально жіночно і природно. При цьому вони дуже цінують в одязі зручність. Якщо звернути увагу на дівчат цієї країни на вулиці, то можна помітити, що в основному вони обирають футболки й джинси. Короткі сукні і підбори чекають особливого випадку. Простоту і лаконічність аутфітів вони розбавляють за допомогою одного дорогого елементу. Це може бути брендова сумка, розкішний пояс або гарні прикраси. Правил натуральності вони дотримуються і в макіяжі. Мінімум косметики, тільки щоб підкреслити природну красу, і розпущені локони. У підборі аксесуарів вони навпаки не дуже дотримуються міри. Люблять носити багато красивих, яскравих прикрас.

3 культові італійські бренди

Giorgio Armani

Негласне правило говорить про те, що якщо ви хочете ідеальний костюм, то вам тільки до Giorgio Armani. Починаючи з дати заснування бренду в 1975 році і до сьогоднішнього дня Джорджо Армані диктує модні тренди в усьому світі. Відомий дизайнер прищепив світу любов до витонченої класики. Особливу увагу модельєр приділив безумовно чоловічому стилю. Здається, сильна стать ще ніколи не була такою впевненою, сильною і приваблюючою увагу всіх, хто опинявся поруч. У стильному одязі від Giorgio Armani, напевно, було укладено рекордну кількість успішних угод. Крім основної лінії, активно розвиваються кілька побічних. Під маркою Emporio Armani і Armani Exchange випускають шкіряні аксесуари, одяг, взуття.

Dolce & Gabbana

Уособленням справжнього італійського гламуру є відомий бренд Dolce & Gabbana. Доменіко Дольче і Стефано Габбана деякий час працювали окремо. У 1985 вони вирішили об’єднати свої зусилля і створили новий модний бренд. За мірками світової фешн-індустрії, його можна назвати досить молодим. Але це не завадило йому домогтися запаморочливих висот і отримати любов публіки. Дизайнери зізнаються, що надихаються шедеврами кінематографа і цікавими італійськими традиціями. Їхні колекції транслюють красиву, елегантну розкіш.

Gucci

Найстаріший і один з найбільш продаваних брендів Італії. Він був створений у 1921 році й носить ім’я свого засновника Гуччіо Гуччі. Все починалося з виробництва якісних шкіряних виробів ручної роботи. Тепер же ми знаємо могутню компанію, яка регулярно випускає колекції одягу, взуття та аксесуарів. До слова, історія бренду нагадує справжній детектив з елементами трилера. Боротьба за управління модним домом була серйозною. Але як би там не було, Gucci – справжня перлина світової моди. Їм захоплюються, надихаються і ставлять за приклад тим, хто тільки пробує себе в фешн-індустрії.

Американський стиль

Американки – прихильниці простих і нехитрих рішень для аутфітів. Вільні сукні, сорочки в клітинку, джинси і футболки з яскравими малюнками. Мінімум декору, який впадає в очі. Прості силуети, які пасують будь-якій дівчині. Більшість асоціює американську моду з ковбойськими елементами: чоботами і капелюхами. Ще одне джерело стилю цієї країни – студенти. Молоді й активні, вони обирають комфортні толстовки, світшоти, спідниці максі або ж шорти з високою талією.

3 популярні американські модних бренди:

Tommy Hilfiger

Якщо ви не знаєте, як виглядає справжня американська мрія, то бренд Tommy Hilfiger ідеальне її втілення. Томас Хілфігер – людина, яка за фактом зробила себе сама. Йому пропонували роботу в компанії Келвіна Кляйна, але він відмовився, оскільки хотів відкрити власну справу. Як зізнавався сам дизайнер, його колекції орієнтовані на середній сегмент. Це яскраві, стильні, оригінальні моделі, не позбавлені витонченої класики. Модні поло, строгі або ж спортивні сорочки, а також штани чінос стали одними з найпопулярніших. Комфортна мода, не позбавлена актуальних трендів – усе це популярний бренд Tommy Hilfiger.

Tom Ford

Том Форд став легендарним дизайнером ще на етапі співпраці з такими модними гігантами, як Gucci і Yves Saint Laurent. Багато критиків кажуть про те, що, якби не він, компанія Gucci незабаром стала б банкрутом. Займаючись розвитком інших брендів, він не залишав думки про те, щоб колись відкрити вже свій власний. На початку 2000-х мрії модельєра стали реальністю. Спочатку він займався випуском стильного чоловічого одягу. Далі в асортименті з’явилися сонцезахисні окуляри, парфумерія, сумки. Модні колекції Tom Ford є оригінальною версією традиційної класики. Багато цікавих рішень, текстурованих тканин, незвичайних поєднань. Дизайнер дає можливість мати вигляд стильний, зі смаком, але однозначно не нудний.

Calvin Klein

У 1968 році угорський емігрант заснував у США нову модну компанію. Погодьтеся, що це цікаве поєднання для майбутнього успіху. Calvin Klein як і 50 років тому, так і сьогодні відрізняється особливою любов’ю до мінімалізму. Прості форми і жодних зайвих деталей. Тільки комфорт, динаміка й енергія життя. Calvin Klein був одним з піонерів у світі яскравої, сексуальної реклами. На особливу увагу заслуговують його кампанії нижньої білизни, для яких запрошувалися відомі зірки Голлівуду. Просуваючи свої модні ідеї й нові колекції, він не соромився використовувати сміливі й провокаційні способи. Кожна країна – унікальне поєднання незвичайних традицій і нових, свіжих ідей. Вони мають свій неповторний погляд на моду і красу. Америка, Франція, Італія і Британія впевнено змінюють цей світ в сторону стилю й елегантності. Кожна з них робить свій величезний внесок у розвиток світової фешн-індустрії. А ми залишаємося відданими шанувальниками їх таланту і краси.

Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:

Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!

Завантажити більше пов'язаних статтей

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Зверніть увагу

Зимова Туреччина

Саме турецькі гірськолижні курорти можуть стати альтернативою в цьому сезоні через закритт…