Авіакомпанія Japan Airlines (JAL) презентувала нову мапу сидінь у літаках. Відтепер при бронюванні квитків пасажири побачать місця, де сидять діти віком від восьми днів до двох років. Їх маркували спеціальним символом «Дитина».
Послуга доступна лише при бронюванні квитків на офіцийному порталі Japan Airlines. Таким чином компанія вирішила попереджувати пасажирів про те, що при перельоті крикливі діти можуть створити їм певні незручності.
Користувачі соцмереж відреагували на таке нововведення неоднозначно. Декого воно неабияк порадувала. Вони зазначали, що така ініціатива має бути обов’язковою для всіх авіакомпаній.
Thank you, @JAL_Official_jp for warnings me about where babies plan to scream and yell during a 13 hour trip. This really ought to be mandatory across the board.
Please take note, @qatarairways: I had 3 screaming babies next to me on my JFK-DOH flight two weeks ago. pic.twitter.com/kQYQFIqqCD
— Rahat Ahmed (@dequinix) September 24, 2019
Дехто з коментаторів зазначив, що діти в літаках дратують не так, як люди, що надто бурхливо реагують на їх плач.
they are less annoying than the sound of people complaining about the baby crying. Like a lot less.
— Jason McDermott (@BioDataGanache) September 27, 2019
Були й такі користувачі, які запропонували відокремити батьків з малими дітьми від інших пасажирів спеціальною звукоізоляційною стіною.
Forget this, Japan airlines.Better to put all the people w/babies & kids in ONE concentrated area in the plane, separated from all other passengers by soundproof wall. That way people can have some peace from crying & kids running around & kicking the back of their seats
— LM (@tweetsclear) September 27, 2019
Japan Airlines попередили, що маркування не забезпечує повної ізоляції від плачу дитини, придбавши квиток на місце далеко від позначеного.
Фото: Lars Plougmann, CNN
Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:
Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!