Авіакомпанія Japan Airlines (JAL) презентувала нову мапу сидінь у літаках. Відтепер при бронюванні квитків пасажири побачать місця, де сидять діти віком від восьми днів до двох років. Їх маркували спеціальним символом «Дитина». 

Послуга доступна лише при бронюванні квитків на офіцийному порталі Japan Airlines. Таким чином компанія вирішила попереджувати пасажирів про те, що при перельоті крикливі діти можуть створити їм певні незручності. 

Користувачі соцмереж відреагували на таке нововведення неоднозначно. Декого воно неабияк порадувала. Вони зазначали, що така ініціатива має бути обов’язковою для всіх авіакомпаній. 

Дехто з коментаторів зазначив, що діти в літаках дратують не так, як люди,  що надто бурхливо реагують на їх плач. 

Були й такі користувачі, які запропонували відокремити батьків з малими дітьми від інших пасажирів спеціальною звукоізоляційною стіною. 

Japan Airlines попередили, що маркування не забезпечує повної ізоляції від плачу дитини, придбавши квиток на місце далеко від позначеного. 

Фото: Lars Plougmann, CNN

Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:

Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!

Завантажити більше пов'язаних статтей

Зверніть увагу

Потяг “п’яти столиць”, нові міжнародні напрямки та інші плани Укрзалізниці!

Укрзалізниця планує відкрити нові внутрішні та міжнародні маршрути, оновити рухомий склад,…