Новини

Італія оштрафувала Ryanair та Wizz Air за багажну політику

Італійський антимонопольний регулятор (Autoritа Garante della Concorrenza e del Mercato, або AGCM) створив цікавий прецедент стосовно лоукост-авіакомпаній Ryanair та Wizz Air, які змінили правила щодо перевезення ручного багажу. Регулятор вважає нечесною комерційну практику, коли до основної вартості квитка більше не входить, перевезення великого ручного багажу.

Нова багажна політика

Після запровадження нових правил, з 1 листопада 2018 року AGCM проводив розслідування. Воно показало, що обидві авіакомпанії дозволяють пасажирам безкоштовно перевозити лише одну невелику сумку з габаритами до 40х30х20см. За правилами вона має бути розміщена під сидінням, щоб залишити місце на багажних полицях для пасажирів, які додатково сплатили за пріоритетну посадку.

Під час розслідування AGCM з’ясував, що майже всі пасажири під час подорожей використовують ручний багаж більших габаритів за мінімально дозволений. Фактично, габарити ручної поклажі для безкоштовного перевезення зменшилися на 65% у Ryanair і на 52% у Wizz Air.

Європейське законодавство

У заяві італійського антимонопольного регулятора йдеться про те, що ручний багаж є важливим елементом обслуговування на повітряному транспорті. Відповідно, його перевезення має бути дозволено без будь-яких додаткових витрат. Європейське законодавство про повітряний транспорт передбачає, що невід’ємні доповнення повинні бути включені в основну вартість квитка при його купівлі. Стягувати за них додаткову платню незаконно.

Тому, вимагаючи надбавку в розмірі від 5 до 25 євро за великий ручний багаж (залежно від періоду покупки: під час бронювання, при реєстрації або біля гейту), обидві авіакомпанії завищили вартість квитка в непрозорий спосіб. Вони відокремили від базової ціни важливе і невід’ємне обслуговування для майже всіх пасажирів.

Штрафні санкції для Ryanair та Wizz Air

Регулятор встановив, що це обман споживачів, оскільки ціна подорожі наприкінці процесу реєстрації на рейс, майже завжди буде вищою, ніж ціна, яку пасажир бачить на початку бронювання. Це також ускладнює порівняння витрат з іншими перевізниками, у яких перевезення великого ручного багажу входить в базову вартість квитка.

В результаті на Ryanair і Wizz Air було накладено штрафні санкції у розмірі 3 млн. євро і 1 млн. євро відповідно. Компанії повинні оплатити ці штрафи протягом 60 діб.

Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:

Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!

Віталій Трубников

Останні записи

Укрзалізниця: новий денний рейс Коломия – Львів – Луцьк! Квитки від 160 грн!

Чудова новина! УЗ запускає новий регіональний маршрут, що з'єднає Коломию, Івано-Франківськ, Львів і Луцьк! З…

3 тижні тому

Нові напрямки FlixBus: з Києва, Вінниці та Дніпра – до Кишинева, Штутгарта та Варшави

FlixBus запускає нові маршрути з України — ще більше зручних подорожей Європою FlixBus розширює свої…

1 місяць тому

SkyUp Airlines відкриває три нові маршрути з Кишинева до Європи

Авіакомпанія SkyUp Airlines (U5) оголосила про запуск трьох нових напрямків з Кишинева до Берліна (Німеччина),…

1 місяць тому

Укрзалізниця: онлайн-продаж квитків відновлено після кібератаки

УЗ повертається: онлайн-продаж квитків працює, попри кібератаку Після 89 годин безперервної роботи, Укрзалізниця нарешті відновила…

2 місяці тому

Кібератака на Укрзалізницю: як придбати квитки та отримати компенсацію

Укрзалізниця зіткнулася з серйозним випробуванням – масштабною кібератакою, що сталася 23 березня, яка паралізувала онлайн-сервіси…

2 місяці тому

УЗ: зміни в розкладі через будівництво євроколії Чоп – Ужгород

У зв’язку з масштабними роботами з прокладання залізничної колії європейського стандарту на ділянці Чоп –…

2 місяці тому