Авіакомпанія Japan Airlines (JAL) презентувала нову мапу сидінь у літаках. Відтепер при бронюванні квитків пасажири побачать місця, де сидять діти віком від восьми днів до двох років. Їх маркували спеціальним символом «Дитина».
Послуга доступна лише при бронюванні квитків на офіцийному порталі Japan Airlines. Таким чином компанія вирішила попереджувати пасажирів про те, що при перельоті крикливі діти можуть створити їм певні незручності.
Користувачі соцмереж відреагували на таке нововведення неоднозначно. Декого воно неабияк порадувала. Вони зазначали, що така ініціатива має бути обов’язковою для всіх авіакомпаній.
Дехто з коментаторів зазначив, що діти в літаках дратують не так, як люди, що надто бурхливо реагують на їх плач.
Були й такі користувачі, які запропонували відокремити батьків з малими дітьми від інших пасажирів спеціальною звукоізоляційною стіною.
Japan Airlines попередили, що маркування не забезпечує повної ізоляції від плачу дитини, придбавши квиток на місце далеко від позначеного.
Фото: Lars Plougmann, CNN
Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!
Україна та Словаччина погодили запуск нового залізничного сполучення між Києвом та Братиславою. Про це повідомляє…
Український перевізник Autolux анонсував розпродаж квитків до Польщу зі знижкою до 50%! Вартість квитків стартує…
Польський залізничний перевізник SKPL Cargo подав заявку до управління залізничного транспорту Польщі на запуск міжнародного…
FlixBus оголосив про запуск нового маршруту з Києва до Мюнхена. Також компанія повідомила про нове…
Геловін (Halloween) – це пора таємничості, карнавальних костюмів і атмосферних подій для всієї родини. Проте…
Wizz Air відкриває базу та розмістить один літак Airbus A320 в аеропорту столиці Молдови -…