Міністерство закордонних справ України у співпраці з українськими ІТ-спеціалістами створило чат-бот платформу для цілодобової консультативної підтримки громадян. Про це повідомляють на сайті МЗС.
➡ Чат-бот, який наразі реалізований в месенджері Телеграм допоможе знайти відповіді громадянам України на консульські питання: про прийом у дипломатичних установах, послуги, паспорти та інші документи, а також знайти інформацію про режим в’їзду, візи, дозволи та обмеження в умовах пандемії COVID-19.
На презентації чат-бота Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба повідомив, що бета-версія чат-боту вже доступна у месенджері Telegram: @Mfa_support_bot, і планується його розміщення і на інших платформах. Новий цифровий інструмент наразі передусім розрахований для допомоги громадянам України, які мешкають чи подорожують за кордоном.
Бот допоможе знайти інформацію:
Чат-бот МЗС України розроблений в партнерстві із компанією We_Challenge під час сімнадцятого ІТ-чемпіонату DEV Challenge на безоплатній основі.
Підтримати проектПідпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер, Viber або читайте наш канал у Telegram!
Міністерство закордонних справ ( МЗС України ) з 23 квітня цього року тимчасово припинило прийом…
Польський автобусний перевізник анонсував новий експрес з прикордонного Ряшева (Жешува) у Варшаву з 26 квітня.…
Чеська транспортна компанія Leo Express, яка нещодавно анонсувала рейси зі Львова в Прагу через Остраву,…
Укрзалізниця впровадила можливість моніторингу квитків з можливістю автовикупу у мобільному додатку всіх користувачів! Нагадаємо, що…
З 1 червня чеська транспортна компанія Leo Express відновить рейси із Прага - Острава -…
Укрзалізниця відкрила онлайн-продаж квитків в мобільному застосунку на потяг з України до Угорщини, а саме…