Туристичне агентство Нової Зеландії знайшло цікавий спосіб розвитку внутрішнього туризму. Мандрівникам пропонують брати учать у розіграші ваучеру на $500, публікуючи у соцмережах креативні фото.
Такою є частина рекламної кампанії Do Something New.
«Ми помітили, що незалежно від місця, знову і знову з’являються однакові фотографії. У Новій Зеландії так багато неймовірних місць», – зауважує менеджер з туризму країни Бьорн Спрайтцеа.
Отже, щоб виграти ваучер на $500, турист має зробити креативне фото у Новій Зеландії та опублікувати його з хештегом #DoSomethingNewNZ. Виграні кошти можна витратити на внутрішні поїздки.
Щоб стимулювати мандрівників до креативу, туристичне агентство випустило ролики з коміком Томом Сейнсбері, який розповідає про вигаданий загін «соціального спостереження», який бореться проти однотипних фотографій.
Один з рейнджерів цього загону (Том Сейнсбері) відстежує туристів, що копіюють чужі знімки, і відмовляє їх від цього.
Фото:
Джерело: The Guardian
Підтримати проектБудьте в курсі усіх акцій та розпродажів:
Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!
Україна та Словаччина погодили запуск нового залізничного сполучення між Києвом та Братиславою. Про це повідомляє…
Український перевізник Autolux анонсував розпродаж квитків до Польщу зі знижкою до 50%! Вартість квитків стартує…
Польський залізничний перевізник SKPL Cargo подав заявку до управління залізничного транспорту Польщі на запуск міжнародного…
FlixBus оголосив про запуск нового маршруту з Києва до Мюнхена. Також компанія повідомила про нове…
Геловін (Halloween) – це пора таємничості, карнавальних костюмів і атмосферних подій для всієї родини. Проте…
Wizz Air відкриває базу та розмістить один літак Airbus A320 в аеропорту столиці Молдови -…