Туристичне агентство Нової Зеландії знайшло цікавий спосіб розвитку внутрішнього туризму. Мандрівникам пропонують брати учать у розіграші ваучеру на $500, публікуючи у соцмережах креативні фото.
Такою є частина рекламної кампанії Do Something New.
«Ми помітили, що незалежно від місця, знову і знову з’являються однакові фотографії. У Новій Зеландії так багато неймовірних місць», – зауважує менеджер з туризму країни Бьорн Спрайтцеа.
Отже, щоб виграти ваучер на $500, турист має зробити креативне фото у Новій Зеландії та опублікувати його з хештегом #DoSomethingNewNZ. Виграні кошти можна витратити на внутрішні поїздки.
Щоб стимулювати мандрівників до креативу, туристичне агентство випустило ролики з коміком Томом Сейнсбері, який розповідає про вигаданий загін «соціального спостереження», який бореться проти однотипних фотографій.
Один з рейнджерів цього загону (Том Сейнсбері) відстежує туристів, що копіюють чужі знімки, і відмовляє їх від цього.
Фото:
Джерело: The Guardian
Підтримати проектБудьте в курсі усіх акцій та розпродажів:
Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!
УЗ повертається: онлайн-продаж квитків працює, попри кібератаку Після 89 годин безперервної роботи, Укрзалізниця нарешті відновила…
Укрзалізниця зіткнулася з серйозним випробуванням – масштабною кібератакою, що сталася 23 березня, яка паралізувала онлайн-сервіси…
У зв’язку з масштабними роботами з прокладання залізничної колії європейського стандарту на ділянці Чоп –…
Українська авіакомпанія SkyUp Airlines розширює свою маршрутну мережу та відкриває продаж квитків на нові європейські…
Укрзалізниця з 1 лютого зменшує знижки на міжнародні поїзди до Польщі та Угорщини, тоді як…
Чеська транспортна компанія Leo Express пропонує знижку 50% на другий квиток, що поширюється на усі…