Туристичне агентство Нової Зеландії знайшло цікавий спосіб розвитку внутрішнього туризму. Мандрівникам пропонують брати учать у розіграші ваучеру на $500, публікуючи у соцмережах креативні фото. 

Такою є частина рекламної кампанії Do Something New

«Ми помітили, що незалежно від місця, знову і знову з’являються однакові фотографії. У Новій Зеландії так багато неймовірних місць», – зауважує менеджер з туризму країни Бьорн Спрайтцеа. 

Отже, щоб виграти ваучер на $500, турист має зробити креативне фото у Новій Зеландії та опублікувати його з хештегом #DoSomethingNewNZ. Виграні кошти можна витратити на внутрішні поїздки. 

Читайте також  На Івано-Франківщині відкриють новий гірський туристичний маршрут

Щоб стимулювати мандрівників до креативу, туристичне агентство випустило ролики з коміком Томом Сейнсбері, який розповідає про вигаданий загін «соціального спостереження», який бореться проти однотипних фотографій. 

Один з рейнджерів цього загону (Том Сейнсбері) відстежує туристів, що копіюють чужі знімки, і відмовляє їх від цього. 

Фото: 

Джерело: The Guardian

Підтримати проект

Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:

Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!

Завантажити більше пов\\\'язаних статтей

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Зверніть увагу

Neobus: новий експрес Ряшів – Варшава з 26 квітня!

Польський автобусний перевізник анонсував новий експрес з прикордонного Ряшева (Жешува) у …