На корпоративному сайті ірландського лоукостера Ryanair з’явилася новина про те, що авіаперевізник скасує маже 2% усіх своїх польотів протягом наступних 6 тижнів. Отож, до кінця жовтня, авіакомпанія планує скасовувати 40-50 рейсів щодня. Все це робиться для того, щоб покращити показник пунктуальності авіакомпанії, який за два тижні вересня впав з 90% до 80%.
За інформацією ірландського авіаперевізника, на ситуацію з суттєвими затримками рейсів вплинуло багато факторів: незадовільна робота та страйки працівників служб УПР (Управління транспортним рухом) різних країн, погані погодні умови, а також питання пов’язанні з відпустками персоналу авіакомпанії. Впродовж двох літніх місяців авіакомпанія била всі рекорди по перевезенню псажирів – 12.6 мільйонів у липні та 12.7 мільйонів у серпні.
Ryanair розсилає усім пасажирам, рейс яких скасовано, sms повідомлення та лист на електронну пошту.
Скасовані рейси можна також подивитись на сайті авіакомпанії.
Авіакомпанія обіцяє повернути усі кошти витраченні на придбання квитків, або запропонувати інший рейс.
Найперше, що ви маєте зробити це спробувати змінити свій рейс на цій сторінці. На жаль, немає стовідсоткової гарантії, що ваш наступний рейс не буде скасовано. Ви також можете спробувати зв’язатися з Ryanair за допомогою чату, або зателефонувавши за номером +48 703 303 033 / +48 703 703 007.
Ryanair не повідомляє про скасування рейсу заздалегідь. Зазвичай це робиться у день вильоту. Тому усім, хто найближчим часом збирається летіти літаками Раянів, радимио моніторити інформацію про скасовані рейси тут.
Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!
Чудова новина! УЗ запускає новий регіональний маршрут, що з'єднає Коломию, Івано-Франківськ, Львів і Луцьк! З…
FlixBus запускає нові маршрути з України — ще більше зручних подорожей Європою FlixBus розширює свої…
Авіакомпанія SkyUp Airlines (U5) оголосила про запуск трьох нових напрямків з Кишинева до Берліна (Німеччина),…
УЗ повертається: онлайн-продаж квитків працює, попри кібератаку Після 89 годин безперервної роботи, Укрзалізниця нарешті відновила…
Укрзалізниця зіткнулася з серйозним випробуванням – масштабною кібератакою, що сталася 23 березня, яка паралізувала онлайн-сервіси…
У зв’язку з масштабними роботами з прокладання залізничної колії європейського стандарту на ділянці Чоп –…