Українська авіакомпанія SkyUp Airlines дала роз’яснення щодо відшкодування коштів за скасовані рейси, а також проінформувала щодо дат відновлення регулярних рейсів. Про це повідомляють на офіційному сайті авіакомпанії.

Згідно з повідомленням авіакомпанії, всі пасажири, чиї рейси були скасовані через карантин або можуть бути скасовані через відсутність дозволу з боку країн призначення на в’їзд громадян України, мають право на повернення коштів за невикористані квитки згідно з тарифом.

Нагадаємо, що авіакомпанія продає квитки в тарифах Basic, Standard та Flex:

  • Basic не передбачає можливості зміни дати вильоту чи повернення квитка до вильоту
  • Standard передбачає можливість зміни дати вильоту зі штрафом $50
  • Flex передбачає можливість безкоштовної зміни дати вильоту, та повернення квитка зі штрафом $50
  • детальніше про тарифи авіакомпанії тут

Виходить, що авіакомпанія не збирається повертати кошти за придбані квитки в базових тарифах, якщо рейси будуть скасовані через карантин, або через закриття кордонів у зв’язку з відсутністю дозволу з боку країн призначення на в’їзд громадян України.

У якості альтернативі повному відшкодуванню вартості квитків, SkyUp Airlines пропонує наступні варіанти:

  • без додаткових доплат перенести дату невиконаного перельоту за тим самим маршрутом на більш пізню в рамках року від дати невиконаного рейсу, за винятком святкових дат, якщо скасоване бронювання не випадало на такі ж дати поточного року
  • повернути вартість невикористаного квитка у вигляді промокоду на 120% від його вартості. Цей промокод можна використовувати для оплати нового квитка або додаткових послуг на будь-якому регулярному рейсі SkyUp Airlines
  • отримати відшкодування квитка згідно з умовами тарифу. Однак на кошти у більшості випадків доведеться чекати довше, ніж за звичайних умов.

Відомий авіаюрист Андрій Гук ще в березні давав роз’яснення про те, що пасажири мають право на примусове повернення коштів, а форсмажор звільняє авіакомпанію від компенсацій, але не від повернення вартості квитка.

“Якщо авіакомпанії пропонують тільки перенести дату чи повернення вартості квитка за умовами тарифу (добровільне повернення), то знайте, що у вас є право відмовитись від перенесення дати та вимагати примусового повернення коштів.”, – написав Андрій Гук.

За інформацією юриста відмова у поверненні коштів з посиланням на тариф, як це робить SkyUp Airlines, можлива при добровільному поверненні, але не при примусовому.

Отож, якщо ви хочете повного відшкодування вартості квитків за скасовані рейси вам необхідно писати скаргу до Державіаслужби, запит в авіакомпанію на письмове підтвердження факту та причини скасування рейсу, а також заяву на повернення всіх коштів обов’язково зазначаючи, що зміна дати та рейс більше не задовольняє ваші потреби.

Відновлення міжнародного регулярного сполучення заплановане на 1 липня

SkyUp Airlones пладнує відновити vіжнародні рейси 1 липня польотами до Грузії та Албанії, а з 15 липня — і до інших країн, передбачених розкладом ще до запровадження карантину, якщо скасування заборони на в’їзд до них відбуватиметься згідно з попередніми домовленостями між країнами.

Підтримати проект

Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:

Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!

Завантажити більше пов'язаних статтей

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Зверніть увагу

SkyUp Airlines оптимізує внутрішню мережу: замість восьми напрямків п’ять!

Українська авіакомпанія SkyUp Airlines оптимізує внутрішню мережу – замість восьми н…