В яких поїздах УЗ можна комфортно подорожувати влітку з кондиціонерами.
З огляду на літній період та спеку, вирішили нагадати в яких потягах Укрзалізниці можна достатньо комфортно подорожувати навіть за умов аномальної спеки.
У першу чергу варто звернути увагу на потяги Інтерсіті та Інтерсіті+ іноземного (Hyundai, Skoda) або українського виробництва (Тарпан, КВБЗ). Серед них:
- Київ – Харків;
- Київ – Львів;
- Київ – Дніпро;
- Київ – Луцьк;
- Київ – Одеса;
- Київ – Перемишль;
- Київ – Запоріжжя;
- Київ – Ужгород;
- Київ – Краматорськ;
Також Укрзалізниця здійснює регіональні перевезення 6-ма сучасними українським рейковими автобусами ДПКр з дизельною тягою, що також обладнані кондиціонрами. Серед них:
- Львів – Чернівці;
- Львів – Рахів;
- Коломия – Рава-Руська;
Що стосується спальних вагонів, то за інформацією УЗ гарантовано забезпечені функціональною системою кондиціонування майже 400 вагонів Укрзалізниці.
Насамперед такі вагони стоять у складі поіздів:
- №92/91 Львів — Київ,
- №106/105 Одеса — Київ,
- №63/64 Харків — Львів,
- №12/11 Львів — Одеса,
- №29/30 Київ — Ужгород,
- №15/16 Харків — Ясіня,
- №17/18 Харків — Ужгород
- та низки інших фірмових поїздів. Усі вони марковані позначкою * в застосунку та на сайті Укрзалізниці.
Ще близько 650 вагонів теж мають кондиціонери, але застарілої модифікації, тому можуть працювати з перебоями. Укрзалізниця не маркує такі вагони позначкою * попри фізичну наявність кондиціонера. За максимальних температур повітря охолодження в цьому вагоні може бути слабким, тому вже на етапі покупки ми про це сигналізуємо відсутністю “сніжинки”.
Перед сезоном літніх перевезень залізничники УЗ відремонтували системи кондиціонування на 168 вагонах: це вже зараз допомагає зробити подорожі більш комфортними.
Зауважимо, що система кондиціонування повітря у вагонах має свої особливості: вона починає працювати за 20 хвилин після відправлення поїзда, а повну потужність кондиціонер набирає, коли поїзд рухається зі швидкістю понад 40 км/год.
Температурна норма у вагонах з кондиціонуванням має коливатися в межах +22…+26 ?.
Варто зауважити, що наявність або відсутність кондиціонування у вагоні напряму не впливає на вартість квитка в ньому, оскільки остання формується переважно в залежності від довжини маршруту, фірмовості поїзда, категорії вагона та класу місця.