Німецька курортна авіакомпанія Condor Airlines презентувала нову цікаву, цукерково-смугасту ліврею та айдентику. Про це повідомляє прес-служба авіакомпанії.
Нова айдентика німецького авіаперевізника зосередиться на кольорових смугах, що символізують різноманітність. Кольори, які будуть домінувати в лівреї Condor:
- зелений – острови
- жовтий – сонце
- синій – море
- червоний – пристрасть
- бежевий – пляж
- жовтого, червоного, синього, зеленого та бежевого.
Зміна візуальної айдентики охопить усі аспекти функціонування авіакомпанії – одяг та аксесуари бортпроводників, авіаквитки, вивіски в аеропорту і, насамперед, літаки. Очікується, що 2024 року понад 80% флоту німецького перевізника має отримати нову ліврею.
За останні роки ми зазнали ґрунтовної трансформації. З підлеглого і залежного від турагентства, чартерного перевізника ми перетворилися на незалежну авіакомпанію, яка з гордістю вдивляється в минуле, історію та традиції. При цьому ми з радістю дивимося в майбутнє. Наша нова візуальна ідентичність має відображати це. ” Ми хочемо ототожнювати себе зі святами “, – повідомив генеральний директор Condor Рльф Текентруп.
Нагадаємо, що після банкрутства туристичної групи Thomas Cook, німецька авіакомпанія Condor Airlines, що їй належала, змогла вижити завдяки урядовому кредиту у розмірі 380 мільйонів євро. Однак, авіакомпанія не була націоналізована і 24 січня 2020 року було оголошено, що Condor Airlines було продано польській державній авіакомпанії LOT Polish Airlines. Але стався коронавіурус, і в квітні 2020 LOT відмовився від придбання Condor Airlines. Згодом німецьку авіакомпанію викупила інвесторська компанія Attestor Ltd.
Підтримати проектБудьте в курсі усіх новин:
Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер, Viber або читайте наш канал у Telegram!