Авіакомпанія Japan Airlines (JAL) презентувала нову мапу сидінь у літаках. Відтепер при бронюванні квитків пасажири побачать місця, де сидять діти віком від восьми днів до двох років. Їх маркували спеціальним символом «Дитина».
Послуга доступна лише при бронюванні квитків на офіцийному порталі Japan Airlines. Таким чином компанія вирішила попереджувати пасажирів про те, що при перельоті крикливі діти можуть створити їм певні незручності.
Користувачі соцмереж відреагували на таке нововведення неоднозначно. Декого воно неабияк порадувала. Вони зазначали, що така ініціатива має бути обов’язковою для всіх авіакомпаній.
Дехто з коментаторів зазначив, що діти в літаках дратують не так, як люди, що надто бурхливо реагують на їх плач.
Були й такі користувачі, які запропонували відокремити батьків з малими дітьми від інших пасажирів спеціальною звукоізоляційною стіною.
Japan Airlines попередили, що маркування не забезпечує повної ізоляції від плачу дитини, придбавши квиток на місце далеко від позначеного.
Фото: Lars Plougmann, CNN
Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!
Міністерство закордонних справ ( МЗС України ) з 23 квітня цього року тимчасово припинило прийом…
Польський автобусний перевізник анонсував новий експрес з прикордонного Ряшева (Жешува) у Варшаву з 26 квітня.…
Чеська транспортна компанія Leo Express, яка нещодавно анонсувала рейси зі Львова в Прагу через Остраву,…
Укрзалізниця впровадила можливість моніторингу квитків з можливістю автовикупу у мобільному додатку всіх користувачів! Нагадаємо, що…
З 1 червня чеська транспортна компанія Leo Express відновить рейси із Прага - Острава -…
Укрзалізниця відкрила онлайн-продаж квитків в мобільному застосунку на потяг з України до Угорщини, а саме…