Туристичне агентство Нової Зеландії знайшло цікавий спосіб розвитку внутрішнього туризму. Мандрівникам пропонують брати учать у розіграші ваучеру на $500, публікуючи у соцмережах креативні фото.
Такою є частина рекламної кампанії Do Something New.
«Ми помітили, що незалежно від місця, знову і знову з’являються однакові фотографії. У Новій Зеландії так багато неймовірних місць», – зауважує менеджер з туризму країни Бьорн Спрайтцеа.
Отже, щоб виграти ваучер на $500, турист має зробити креативне фото у Новій Зеландії та опублікувати його з хештегом #DoSomethingNewNZ. Виграні кошти можна витратити на внутрішні поїздки.
Щоб стимулювати мандрівників до креативу, туристичне агентство випустило ролики з коміком Томом Сейнсбері, який розповідає про вигаданий загін «соціального спостереження», який бореться проти однотипних фотографій.
Один з рейнджерів цього загону (Том Сейнсбері) відстежує туристів, що копіюють чужі знімки, і відмовляє їх від цього.
Фото:
Джерело: The Guardian
Підтримати проектБудьте в курсі усіх акцій та розпродажів:
Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!
Міністерство закордонних справ ( МЗС України ) з 23 квітня цього року тимчасово припинило прийом…
Польський автобусний перевізник анонсував новий експрес з прикордонного Ряшева (Жешува) у Варшаву з 26 квітня.…
Чеська транспортна компанія Leo Express, яка нещодавно анонсувала рейси зі Львова в Прагу через Остраву,…
Укрзалізниця впровадила можливість моніторингу квитків з можливістю автовикупу у мобільному додатку всіх користувачів! Нагадаємо, що…
З 1 червня чеська транспортна компанія Leo Express відновить рейси із Прага - Острава -…
Укрзалізниця відкрила онлайн-продаж квитків в мобільному застосунку на потяг з України до Угорщини, а саме…