Новини

SkyUp Airlines змінив порядок повернення коштів за скасовані рейси

Українська авіакомпанія SkyUp Airlines на початку вересня змінює систему відшкодування вартості квитків на рейси, які були скасовані у зв’язку із карантинними обмеженнями. Про це повідомляється на сайті авіакомпанії.

В SkyUp Airlines зазначають, що вже зараз пасажир може самостійно керувати своїми бронюваннями і вибирати вид повернення коштів за квиток у разі скасування рейсу.

За кілька тижнів буде доступний особистий баланс пасажира, на який будуть автоматично зараховані і зберігатимуться кошти за скасований квиток у повному обсязі. 

Кошти з балансу можна буде використовувати для придбання будь-яких квитків або послуг авіакомпанії, чи вивести на картку.

Схожу систему використовує угорський лоукостер Wizz Air – бонусний рахунок WIZZ, на який авіакомпанія відшкодовує 120% від вартості скасованих рейсів.

Як це працює зараз і які зміни відбудуться:

На сьогодні, якщо рейс скасовано через карантин або через відсутність дозволу на в’їзд громадян України до певних країн, для відшкодування вартості квитка пасажир може вибрати:

  • промокод
  • безкоштовно змінити дати подорожі протягом року
  • повернути кошти

Після впровадження нової системи в разі скасування рейсу (з ініціативи авіакомпанії або внаслідок карантинних обмежень) повна вартість квитка буде в той же час автоматично зарахована на баланс пасажира в особистому кабінеті.

З цього моменту пасажир може використати ці кошти на будь-які квитки або послуги авіакомпанії. Кошти залишатимуться на рахунку і будуть дійсні без обмежень у часі і можуть бути використані для будь-якої особи, не лише для власника рахунку.

Авіакомпанія також передбачила можливість для пасажирів вивести кошти на картку. Для цього в особистому кабінеті необхідно самостійно оформити і відправити претензію. Після розгляду якої SkyUp Airlines зарахує кошти на банківську картку, з якої здійснювалася оплата квитка.

Якщо у вас немає особистого кабінету SkyUp Airlines:

Якщо раніше ви купували квитки, не створюючи особистого кабінету, необхідно зареєструвати особистий кабінет за допомогою електронної пошти, яку ви використовували при придбанні авіаквитків – і всі ваші попередні бронювання відобразяться у кабінеті.

Якщо ви купували квитки в авіакасі, для зарахування повної вартості квитка на скасований рейс на ваш особистий баланс вам потрібно звернутися до авіакомпанії.

Останні новини SkyUp Airlines:

Підтримати проект

SkyUp Airlines – молода українська авіакомпанія, яка була заснована у 2017 році. Польотну програму компанія почала здійснювати у травні 2018 року. Наразі флот авіакомпанії складається з одинадцяти повітряних суден. Детальніше про авіакомпанію читайте тут.

Автор фото – Юра Танчин

Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:

Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!

Олекса

Останні записи

МЗС України тимчасово припинило надання консульських послуг для чоловіків призовного віку

Міністерство закордонних справ ( МЗС України ) з 23 квітня цього року тимчасово припинило прийом…

6 днів тому

Neobus: новий експрес Ряшів – Варшава з 26 квітня!

Польський автобусний перевізник анонсував новий експрес з прикордонного Ряшева (Жешува) у Варшаву з 26 квітня.…

2 тижні тому

Leo Express: знижка 50% на другий квиток! З України від €6.5!

Чеська транспортна компанія Leo Express, яка нещодавно анонсувала рейси зі Львова в Прагу через Остраву,…

2 тижні тому

УЗ: моніторинг квитків з можливістю автовикупу у мобільному додатку

Укрзалізниця впровадила можливість моніторингу квитків з можливістю автовикупу у мобільному додатку всіх користувачів! Нагадаємо, що…

3 тижні тому

Leo Express відновлює рейси Львів – Острава – Прага з 1 червня!

З 1 червня чеська транспортна компанія Leo Express відновить рейси із Прага - Острава -…

3 тижні тому

УЗ відкрила онлайн-продаж квитків із Києва у Будапешт

Укрзалізниця відкрила онлайн-продаж квитків в мобільному застосунку на потяг з України до Угорщини, а саме…

3 тижні тому