В яких поїздах УЗ можна комфортно подорожувати влітку з кондиціонерами.

З огляду на літній період та спеку, вирішили нагадати в яких потягах Укрзалізниці можна достатньо комфортно подорожувати навіть за умов аномальної спеки.

У першу чергу варто звернути увагу на потяги Інтерсіті та Інтерсіті+ іноземного (Hyundai, Skoda) або українського виробництва (Тарпан, КВБЗ). Серед них:

  • Київ – Харків;
  • Київ – Львів;
  • Київ – Дніпро;
  • Київ – Луцьк;
  • Київ – Одеса;
  • Київ – Перемишль;
  • Київ – Запоріжжя;
  • Київ – Ужгород;
  • Київ – Краматорськ;

Також Укрзалізниця здійснює регіональні перевезення 6-ма сучасними українським рейковими автобусами ДПКр з дизельною тягою, що також обладнані кондиціонрами. Серед них:

  • Львів – Чернівці;
  • Львів – Рахів;
  • Коломия – Рава-Руська;

Що стосується спальних вагонів, то за інформацією УЗ гарантовано забезпечені функціональною системою кондиціонування майже 400 вагонів Укрзалізниці.

Насамперед такі вагони стоять у складі поіздів:

  • №92/91 Львів — Київ,
  • №106/105 Одеса — Київ,
  • №63/64 Харків — Львів,
  • №12/11 Львів — Одеса,
  • №29/30 Київ — Ужгород,
  • №15/16 Харків — Ясіня,
  • №17/18 Харків — Ужгород
  • та низки інших фірмових поїздів. Усі вони марковані позначкою * в застосунку та на сайті Укрзалізниці.
Читайте також  FlixBus пропонує українцям безкоштовні квитки з Бухареста

Ще близько 650 вагонів теж мають кондиціонери, але застарілої модифікації, тому можуть працювати з перебоями. Укрзалізниця не маркує такі вагони позначкою * попри фізичну наявність кондиціонера. За максимальних температур повітря охолодження в цьому вагоні може бути слабким, тому вже на етапі покупки ми про це сигналізуємо відсутністю “сніжинки”.

Перед сезоном літніх перевезень залізничники УЗ відремонтували системи кондиціонування на 168 вагонах: це вже зараз допомагає зробити подорожі більш комфортними.

Зауважимо, що система кондиціонування повітря у вагонах має свої особливості: вона починає працювати за 20 хвилин після відправлення поїзда, а повну потужність кондиціонер набирає, коли поїзд рухається зі швидкістю понад 40 км/год.

Температурна норма у вагонах з кондиціонуванням має коливатися в межах +22…+26 ?.

Варто зауважити, що наявність або відсутність кондиціонування у вагоні напряму не впливає на вартість квитка в ньому, оскільки остання формується переважно в залежності від довжини маршруту, фірмовості поїзда, категорії вагона та класу місця.

Будьте в курсі наших новин:

💡 Підтримати редакцію Lowcost.ua:

Завантажити більше пов\\\'язаних статтей

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Зверніть увагу

З 17 липня наявність військово-облікового документа при перетині кордону обов’язкова для всіх чоловіків призовного віку

Відсьогодні, з 00:00 17 липня, наявність військово-облікового документа при перетині кордо…