Спеціалісти Укрзалізниці та Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури спільно з польськими колегами тестують залізничне сполучення між Любліном та Рава-Руською, який за кілька місяців дасть старт рейсам вузькою колією між Варшавою та Рава-Руською з пересадкою на Львів. Про це повідомляє прес-служба Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури.
Так, з 5 квітня українські та польські залізничники спільно проводять тестово-випробувальну поїздку маршрутом Люблін – Рава-Руська євроколією 1435 мм.
Таким чином, для пасажирів польського напрямку Рава-Руська у Львівській області стане пунктом зручної пересадки між поїздом на євроколії та поїздом Укрзалізниці на українській колії, який у свою чергу довозитиме пасажирів до Львова.
«Запуск сполучення між Варшавою, Любліном, Рава-Руською та Львовом дозволить задовольнити величезний попит українців на зручну логістику поїздом до та з польської столиці, а також розвантажити автомобільні пункти пропуску. Працюємо над тим, щоб наші країни стали ще ближчими одна до одної», – прокоментував віцепрем?єр з відновлення України Олександр Кубраков.
Нове залізничне сполучення до Польщі:
💡 Рава-Руська — українське місто на Львівщині, що розташоване неподалік кордону з Польщею. Відстань до Львова – 50 км, до Жовкви – 36 км, та приблизно 5 км до Польщі.
В міністерстві зазначають, що відновлений залізничний пункт пропуску у Рава-Руській не обслуговував пасажирів понад 20 років. Укрзалізницею відновлено ділянку євроколії довжиною 8,4 км та відреставровано вокзал на станції Рава-Руська. Після тестової поїздки польській стороні знадобиться декілька місяців для розгортання повноцінного митно-прикордонного контролю та завершення формальностей, після чого буде оголошено дату старту регулярного сполучення.
Нагадаємо, що в серпні минулого року в Львівській ОВА обіцяли запустити залізничне сполучення в рамках інфраструктурного проєкту «Євроколія Львів – Рава-Руська – Варшава» вже до 24 серпня 2022 року. Однак, як це часто буває з обіцянками чиновників, цього не трапилось ні до кінця року ні до сьогодні.
Також невирішеним залишається питання стосовно стану наявного залізничного полотна між Львовом та Рава-Руською, яке в деяких воно знаходиться у не найкращому стані. Так, приміський потяг 6001/6002 Львів – Рава-Руська долає 66 кілометрів за трохи більше ніж 2 години (це без зупинок). Однак, в січні голова Львівської ОВА знову обіцяв розпочати будівництво колії з Рави до Брюховичів.
Наразі в Укрзалізниці відсутні пасажирські потяги пристосовані для руху євроколією, відповідно перевезення швидше за все здійснюватимуться рухомим складом польської залізниці. Тому сподіваємось на хороші новини про відкриття нового регулярного транспортного сполучення між Україною та Польщею.
Нагадаємо, що ще у 2019 році тодішній міністр інфраструктури обіцяв побудувати суміжну євроколію зі Львова (Скнилова) до Мостиської, а в 2022 році чеський перевізник RegioJet анонсував рейси з Праги до Мостиськи.
Підтримати проектБудьте в курсі наших новин:
Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер, Viber або читайте наш канал у Telegram!