Українська авіакомпанія Міжнародні Авіалінії України готується до відновлення польотів та запровадження нової бізнес-стратегії в умовах значного зниження попиту на перельоти. Про це повідомляють на офіційному сайті авіакомпанії.
З головного — тимчасова відмова від хабової моделі, скорочення далекомагістрального флоту, спрощення тарифної політики та скорочення витрат.
Новою цільовою моделлю авіакомпанії є збільшення утилізації флоту та зниження питомих витрат зі збереженням при цьому значного транзитного потенціалу. Для ефективної роботи на посткоронавірусному ринку, авіакомпанія планує спростити тарифну політику, зменшити ємність салонів бізнес-класу, збільшити частку прямих продажів через сайт, а також впровадити на сайті сервіс повного циклу, що дозволяє пасажирам самостійно вносити зміни до бронювання.
Орієнтовні етапи відновлення рейсів МАУ:
- перший етап — до квітня 2021 року: виконання міжнародних середньомагістральних point-to-point рейсів (з високим завантаженням) та відновлення внутрішніх рейсів;
- другий етап — орієнтовно з квітня 2021 року: відновлення мінімальної міжнародної мережі після нормалізації трафіку, виконання далекомагістральних рейсів після організації ключових фідерних маршрутів
Плани з відновлення роботи розраховані на основі оптимістичного сценарію із зняття обмежень не перельоти із та до України починаючи з 15 червня 2020 року. Авіакомпанія прогнозує, що після відновлення операційної діяльності пасажиропотік скоротиться приблизно на 46%.
На початку відновлення польотів в розкладі Міжнародних авіаліній України планується використовувати до 14 повітряних суден з подальшим збільшенням до 28 літаків. Далекомагістральний флот МАУ буде скорочений, виходячи з потреб першого етапу відновлення.
Отож, в наявному літному розкладі відсутні далекомагістральні напрямки та середньомагістральні маршрути у Амман, Алмати, Мінськ, Ригу, Нур-Султан та Тегеран. Водночас в системі бронювання наявний 31 напрямок закордон та 8 всередині України. Зазначимо, що перельоти по 27 міжнародних напрямках виконуватимуться щоденно, а рейси в Тель-Авів, Стамбул та Лондон виконуватимуться два або більше разів на день.
Наразі розклад внутрішніх напрямків залишиться без змін – щоденно, зранку зі Львова, Харкова, Дніпра, Одеси, Запоріжжя, Херсона, Івано-Франківська та Чернівців літаки авіакомпанії вилітатимуть до Києва, а назад повертатимуться ввечері.
«У зв’язку з запровадженням 17 березня обмежувальних заходів на регулярні пасажирські авіаперевезення, робота МАУ була практично зупинена. Наразі менеджмент компанії вживає всіх можливих заходів зі скорочення витрат і генерування доходів від разових рейсів. Наша мета – зберегти компанію і ключовий персонал, зокрема – льотний. На превеликий наш жаль, істотне зниження обсягів діяльності авіакомпанії спричинило вимушене скорочення 900 високопрофесійних співробітників МАУ», – зазначив президент МАУ Євгеній Дихне.
Нагадаємо, що проблеми в МАУ з’явилися ще в минулому році – в жовтні скасовано 4 напрямки та змінено розклад більшості рейсів, згодом в листопаді повідомлено про продовження оптимізації маршрутної мережі, також не забуваємо про трагедію, яка сталась бортом МАУ UR-PSR в січні цього року.
Підтримати проектАвтор фото Юра Танчин
Будьте в курсі усіх акцій та розпродажів:
Підпишіться на нашу сторінку у Фейсбук чи Instagram або отримуйте сповіщення про акції використовуючи Твіттер або читайте наш канал у Telegram!